Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikett: efterlysningar
Läst 810 ggr
Carita
0

Russ valack önskas låna

Bino Roll har flyttat så nu söker jag söker efter en valack, ev. hingst 3 år eller äldre för utställning/trav. Gärna inkörd men inget krav då vi kan göra det själva.

Hästen kommer att få gå på lösdrift med 3 shettisar men skulle det finnas krav på boxvistelse så finns det tillgång till det också. 

Vill helst att hästen ska finnas i mellan Sverige själv finns jag i Örebrotrakten.

MagganS-B
0

# Lille Bino som jag döpt en gång i tiden och som ägdes av Anders Wärnqvist……vart finns han nu, den duktige lille valacken?

Carita
0

Erica som tävlade honom har köpt en egen gård utanför Örebro så han har flyttat hem till henne efter många många år här på gården. Han är nu 17 år och mår bara bra. En riktig hedershäst som alltid gjorde sitt bästa han är väl en av de snabbaste än idag gissar jag.

MagganS-B
0

Oj, vad tiden går…….minns när Anders köpte honom, och vad duktig han var, han fick rekordet 1.47,3, ligger fortfarande ganska högt på 2.00-listan…..hälsa Erica från mig!

Carita
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ingen som har en passande häst?

#3 Jag fick igår höra historien om när Anders skulle köpa Bino, han kunde inte motstå det lilla russet i blåbärsriset :) hörde också att han försökte pruta ;) men lyckades inte. hi hi!

Kortet är från i höstas lite suddigt men det är lilla Bino