God Morgon 2008-06-20
Trevlig midsommar från Roslagen!

Och från Odensala!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

Och från Skåne!

#0 Vilken läcker bild! 
Och från Svartnäs i Dalarna

God midsommarmorgon! Här i norrbotten är det mulet, men inte så kallt. Inget föl idag heller… Nu blir det frukost, och sedan ska vi inte göra ngot mer vettigt idag :D

Trevlig midsommar från Hälsingland!
För oss blir det att ta betalt och övervaka driveinparkeringen på Hagmyren fram till start av lopp 2 om den är full då. Ska försöka att hinna se vår Saras Gimli i hans start också.

Glad Midsommar! Sitter på sjukhuset och väntar på besked om vi får komma hem idag. Det kommer bli en lång sommar för Jennifer utan bad eller några större fysiska aktiviteter.
Ha en trevlig dag med god mat och dans kring midsommarstången.

God morgon, dagen efter midnattstrav på Rättvik = seegt att komma igång idag.
Tips om en intressant hemsida: Allmogegården i Tolarp utanför Huskvarna där fine Lon 483 finns på station i sommar.

God morgon och Trevlig midsommar från Halmstad (Eldsberga) här är lite mulet och blåst .
ska snart iväg till fölmärrarna och kolla deras vatten och se om jag kan lyckas få någon härlig bild på dem *ler* De brukar ju inte vara så villiga på att ställa upp på kort.
TREVLIG MIDSOMMAR på er allihopa.
Här är det växlande molninghet….nu ska jag åka in till den "stora" staden Åtvidaberg och handla, ville inte trängas med alla andra igår, räknar med att det är lugnt där nu!!
Trevlig midsommar från Gränna (Ölmstad) här skiner solen och jag hoppas på talesättet att efter regn kommer solsken. Ha en underbar dag.

glad midsommar allihopan!
själv är man lycklig idag för att Ina visat sig dräktig med Skotte =) Hääärligt!
Ha en fin Midsommar från Gotland!
Här har kommit ett par regnstänk på morgonen, men nu skiner solen och det är riktigt skönt ute. Hela familjen är i full gång med pyntning av ladan, jag har gjort nubbesallad till ca. 20 pers och nu skall vi gå ut och plocka en massa blommor! Ta det lugnt med snapsandet, lagom är bäst, och njut av den ljusa sommarnatten, snart kommer mörkret igen!
Kramar till alla!

Glad midsommar allesammans! :)
Jag njuter av känslan av att ha klarat teorin för D-kortet - nu är det bara uppkörningen kvar att oroa sig för! Men dit är det ett par veckor, minst, så vi tar den dagen när den kommer. Ungarna och deras pappa ska åka ut till farmor och farfar och fira midsommar, och själv ska jag partajja i stallet med mina vänner och bekanta. Det blir sill, nubbe, rabarberpaj till efterrätt och allt annat som hör till! Mums!
Ha det gott i dag och alla ni som liksom jag är sniglar i tillvaron - glöm inte att kliva över sju elstaket och plocka sju blommor att placera under kudden i natt! Lycka till!!!
Glad midsommar från Småland, just nu står regnet som spön i backen, men emellanåt skiner solen.

Glad midsommar från Eskilstuna. Blir tyst idag, har helt tappat rösten efter en veckas halsont och hostande. Härligt för min omgivning om inte annat.

Glad midsommar från Enköping. Nu väntar färd med höskrindan och blomplockning till midsommarstången, och sen blir det väl som vanligt dans runt den + dom evigt förekommande små grodorna (jag avstår nog dom i år). Jag blir nog fotograf istället.

Sitter på jobbet till 18.15 idag. Urtråkigt! Känns som det är bara jag som jobbar i hela världen. Men jag önskar alla andra en massa roligt och jag får väl titta på en flaska öl i kväll. Dricka den är det dock inte tal om, då jag ska upp och jobba igen i morgon bitti.