Grattis Dar´s Foxtrot
Idag på Visbys tävlingar den 14/6 passerade Dar´s Foxtrot (E: Darius Roll U: Miss Persen Ue: Inter) med Julia Olofsson i sulkyn den magiska 2.00 minuters gränsen. Extra kul är att det gjordes i monté!
"Foxans" nya rekord lyder nu på 1.58,8!
Dar´s Foxtrot fortsätter att även i ny regi prestera fantastiska resultat. På totalt på 17 starter resultatet: 11-4-1
Tack Signe att vi fick köpa denna fantastiska häst!
(Foto Mats Hallin från 080503)

Grattis! :D

Grattis!

Grattis, hon såg verkligen jättefin ut! Ni fortsätter att imponera.

Grattis! "med Julia Olofsson i sadeln" antar jag…?
Vad roligt att "Foxan" får visa vad hon kan igen. Lycka till, jag skulle tro att det kommer mera!
#4 det stämmer bra! Jag skrev sulky utan att tänka mig för, det skall naturligtvis vara i sadeln Julia Olofsson
Tusen tack alla, känns fantaskikt kul, först Zlatan tidigare i år och nu Foxan under 2.00 min!

#5 Ja det är lätt hänt…
Extra eloge till er för att hon ser så fin ut på bilden i #0. Jag uppskattar verkligen rentravande russ och det där steget är absolut klockrent!
Jag skrev grattis i en annan tråd på ett annat i.fokus
men jag kan skriva JÄTTEGRATTIS här också, och grattis till Signe, som får ett uppfödardiplom!!!!!

Stort grattis till både Signe och ägare/ryttare! :)
//Mickan
Stort grattis!
Ni är verkligen duktiga, man kan ju inte göra annat än att imponeras över alla era fina hästar! :)
Åter igen, Grattis! :)
Grattis Grattis!!!
Grattis!

Grattis igen… !! :)

Stort grattis!!

Grattis! Hon är verkligen dösnygg, Foxtrot!

Stort grattis :) Hon sprang på mycket lätta ben in i mål i monten och hon kan säkert springa en ännu bättre tid såg det ut som :) Lycka till i framtiden :)

Tack så mycket!
Ett stort grattis!!!

Gratulerar så mycket:)