Ett stort tack!
Till alla som hjälpte till vid utställningen i Odensala den 8 juni. Alla sponsorer som bidrog med pengar och priser, och till er som jobbade under dagen och som har jobbat innan.
Ett speciellt tack till uppvisningdomare Erika Schieber som åkte utan att få utlovad lunch!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

Tack Liselotte! Det var bara kul
men rätt svårt tycker jag..jaf visste inte om någon lunch men jag hader ändå rätt bråttom 
# 1 Var det ingen som sade till dig att du skulle gå upp och äta?Då skäms jag och ber om ursäkt för det, och för att jag på flera håll stavat ditt efternamn fel…

2# Ingen fara alls! Och du är inte den första som stavar det fel! Föresten såg jag inte det
Kan ju säga att lilla A var JÄTTEGLAD över den fina bedömningen - det var väldigt trevligt skriven kritik.
Skoj med en domare som tar uppvisningsklassen på allvar, för faktum är att den är egentligen dagens viktigaste klass - det är ju där våra framtida russuppfödare finns!

Det lilla jag gjorde var bara roligt. Jag tyckte att hästägarna hade bra koll på när de skulle in på ring så jag behövde aldrig använda några röstresurser. Sen svek jag ju efter lunch…
# 5 Då hade ju du redan lagt upp stategin, och de som var där hade ju kollat in hur det skulle vara!

#5 Så bra
Jag var tyvärr tvungen att lämna WO till den tjänsten i sista stund.