Valacker är också fina...
Idag har vi varit på ponnyutställning i Ösmo med våra valacker. Amaretto fick en blågul rosett, 41 p, blev BIR och Bästa valack och min exmoor fick oxå en blågul rosett, 40 p, och BIR (ensam i sin klass!) Nu är vi lite möra efter en hel dag i gassande sol men superglada och jätte nöjda
.
Tack för en trevlig dag alla inblandade.
GRATTIS!!! :)
Jag är verkligen nyfiken på den där exmoorponnyn du har. Ska bli roligt att se den någon gång framöver!

Någon som har några bilder?
Grattis!

GRATTIS! Visst är valacker fina. Jag har oxå en 40+ hemma i hagen
. Kommer Amaretto med på söndag oxå? Jag vill med se en bild på honom eller ja båda såklart!
Tack så mkt
.
Båda mina prinsar kommer med på söndag. Amaretto är anmäld och Aramon följer med som sällsis. Så #1 du får se exmooren på söndag, han vill inte vara hemma själv…
Har inte tömt kameran ännu men jag hoppas att det blev lite bilder, återkommer.

grattis!
Stort GRATTIS!
Att solen skiner obarmhärtigt kan man ta en så´n här dag…eller hur..??
Tjoho
, han gjorde det igen…Amaretto vann sin klass på Mälarrussutställningen i Märsta med fina 41 p. Jag är så glad så
.

Åh va kul, Grattis igen. Och tusen tusen tack för all hjälp och låne grimma. Min lilla tös var helt svettig när vi kom hem och staplade ur transporten. Just nu står Chirak och vaktar henne för hon ligger helt utslagen och sover.
Jag ska till Hööks i morgon så jag ska kolla efter grimma åt henne då.
Hälsa och tacka din "gubbe" oxå, tur det finns starka och lugna karlar när man behöver dem!
Grattis till ytterligare fina poäng - AMARETTO!!
Bilder från Ösmo 6/6 finns bl. a här. Kanske inte så många russ-in men de som jag hann fotografera var desto finare. ExmoorgrAbben (se bild) samt husse och matte finns också med.

Grattis Steffan och Veronica:)
Vad lik Amaretto är sin mor på bilderna, det är första gången jag ser det så tydligt!
Aramon har verkligen vuxit i sig….
Många Kramar :))
Tack så jätte mkt
. Det är extra roligt eftersom Amaretto inte är utställd sen han var 3 år och hingst! Och att han sen är min enda egna uppfödning!
#13 Har hon vaknat ännu ?
Det gick ju bra till slut.
#15 Visst är det konstigt?! Han som alltid har sett ut som sin pappa!

#16. Jaha, det behövdes att han börjar likna mamma för att få vettiga poäng? 
Grattis igen!!!
Agneta Hecht, medarbetare på gotlandsruss ifokus
www.vikingponnycenter.se
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ! ~~

16 Precis vad jag också misstänkte
Kul att han vann klassen på mälarruss också, nu blir det guldruss förstår jag:)