Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 491 ggr
Anna-Uppsala
0

godmorgon 29 maj 2008

Undrar om jag hinner först - eller om tant Gredelin eller någon annan slår mig på mållinjen?
Ska snart iväg till jobbet för vi börjar halv åtta. Det känns okristligt tidigt! ***gääääspa*** Tur att det är roligt i alla fall.
Foten känns bättre nu när jag har den inlindad i ett paket - tur att det inte var något mer än en stukning. Hade sett fint ut att få gipsa foten efter 1 1/2 dag på nytt jobb … ***INTE!****

Ha det gott i dag allesammans! :)

[Croneld]
0

God morgon!

Jag var på 10-års jubileum av vår skola igår kväll, det firades i Vikingabyn här i Svanberga. Det var som på Vikingatiden, mat dans, sång och hantverk. Mycket trevligt! Nu dags för en ny dag, ha det gott alla!

karisma
0

God morgon alla där ute och Anna i  Uppsala va skönt att det inte var värre med din fot  Får komma till din stad och åka guidad busstur sedan, kunde vara roligt att se Uppsala per buss. Har mest  bara varit på Slu och Universitet när jag pluggat eller IKEA På hästfronten är det som vanligt Ha det bra där ute

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Tittut
0

Morrn!

Jobbardag borta på schemat idag.

Pontus klass ska åka till Knivsta och bada i sjön, burra, burra!

Nu ska jag äta frukost!

Ha det bra idag, och snälla, ta och dansa lite regndans ni också. Det växer inget här.Ledsen

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

StuteriSolo
0

Godmorgon i landet! Här skiner solen idag igen, och det börjar vårbrukas så smått här och där, åkrarna börjar ha torkat upp. Idag blir det jobb, och hovslagaren kommer nu på morgonen för att fixa resten av hästarna. Myria är inte riktigt bra, men efter den pärsen är det inte så konstigt. Hon får stå över och bli litet piggare innan hon behöver stå på tre ben för att fixa fötterna. Sara hade två kompisar här igår, och de red i hagen vid sjön ett par timmar.

VeronicaP
0

God morgon, här är det strålande sol igen och v i skulle också behöva lite regn dans här . Det har gått så långt nu att Bönderna vattnar säden för att den ska växa , det har börjat gulna av på vissa ställen neråt roten och som sagt betet växer ju inte nu heller precis.

MagganS-B
0

God Morgon!

Jo, här går bevattningen för fullt natt som dag…..d.v.s. hos grannen, här vattnas bara rabatter, och i hästarnas stora hage växer det i alla fall, eftersom det är sankt på våren. Hundlokorna som nästlat sig in där åker av i dag! Sen åker vi för att titta på Jello!

Ha en bra dag, i kväll dansar vi regndansen!

CarinaA
0

Gomorron !

Vi var lyckliga nog att få 22mm regn i måndags,tack o lov ! Ska in till Jägersro o träna med min nyligenFörvånad inkörda 4-åringen !

Maggan,fota Jello åt mig !!!Ha en bra dag !

Mille
0

Godmorgon!

Är lektionsledig idag, för klockan två sticker jag till skolan och sen bär det av till studentbalen :D

savrarpstuteri
0

Lilla gumman vad trevligt det lät!!!

Ha en riktigt bra kväll Glad!!!

Hagelberg
0

#8 Nämen vad roligt! Glöm inte att ta blid för jag vill se dig i klänning Glad.

Jag är så glad. Igår var en kille från Viking Timber hos oss och de vill gärna köpa mitt aspe, björk och al som jag har i min vinter hage!! Det var bra priser och jag går till och med plus på riset Förvånad. Gud så skönt att slippa dra ris och elda för det är ju ett evighetsarbete. Vi hade först själva tänkt hugga för det är ju så lite men när man verkligen ser efter, räknar och funderar så hade vi fått ta ledigt i ca 3 mån för att klara det. Det blir bättre såhär.