Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettallmänt
Läst 1084 ggr
_Jag_
0

Lojsta 06

Är det någon som vet vilken hingst som gick på lojsta 2006 och således är pappa till Lojsta Gumman? Om någon vet stoet som lämnade Gumman hade jag blivit jätteglad :D

SigneK
0

Duktig gick där 2006.

SLennartsson
0

Det var väl Duktig?
Eller har jag fel? ^^

PernillaJ
0

Länk till Lojstagumman på All Breed. Duktig 568 gick på Lojsta 2005 (när Lojstagumman tillverkades), 2006 och 2007.

_Jag_
0

OJ snabba svar KUL =) Är det någon som vet något om Duktigs meriter inom travet?

SLennartsson
0

Han har väl inte startat själv, och hans avkommor kommer nog ut i år eller nästa år. Hoppas iaf att det är någon efter honom som ska ut. :)

_Jag_
0

#5 Okej :D Har du någon efter honom eller :P

SLennartsson
0

*hehe* Nää, men jag tycker han är så fin, så jag har läst lite om honom. ^^,

Cara-Mia
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har två avkommor efter Duktig. Sigurd

Cara-Mia
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Solstråle

Cara-Mia
0

Fotot ovan är taget av: Annica Grönlund

_Jag_
0

Okej. är dom trevliga och så? Det står nämligen tre lojsta hästar från 06 i en hage hemma hos oss. Kanske hade vart intresant att höra med ägarna om dom är intresserade av att starta dom i ponnytrav om några år eller så.

Cara-Mia
0

Mina är jätte trevliga. Väldigt sociala. Dom har utcecklats otroligt både fyiskt och psykiskt det senaste året.

GranoStall
0

Även vi har två ston efter duktig, super trevliga individer som ska ut på travet nästa år.

Duktigs bror Dolk har starta på travet en gång, vann lekande lätt på 2.12 nångting tror jag.

_Jag_
0

Okej. Kanske nått att satsa på när dom är färdig inkörda.. Får se. Alltid kul med nya hästar ju =)