Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettefterlysningar
Läst 1434 ggr
villhailler
0

söker efter mitt gammla russ

hejsan jag är en tjej som hadde ett gottlands ross som hette Fille Filur. vill hitta han och se om han mår bra. snälla vill hitta så gärna honnom

alpros
0

Jag slog bara i Google Fille Filur+russ och fick genast upp en länk med bild på ett russ med det namnet. Är det han kanske? Lycka till med sökandet!

Impulz
0

Fille Filur? Honom känner jag oxå igen! Han ägdes av Marika som bor en bit ifrån mig, jag var mycket i hennes stall och höll på med hennes ponnysar, fast Fille var bara 4 år då, det var där han blev inkörd (eller ja, det var ett bra försök iaf) och inriden. Han var jättefin, lik sin far Parat! Ett riktigt litet busfrö var det^^ Tänkte faktiskt på honom för ett par veckor sen bara, undrade vart han håller hus nu, jag vet bara att Marika sålde honom som ridhäst, tror att det var till Högbo. Hade du honom före eller efter Marika?

villhailler
0

jag köpte han när han var 1 år . fan va jag saknar han .. hanns man å hanns vackra becha färg . Gråter. jag vill träffa han igen . tack för eran omtanke

villhailler
0

vi förskökte köra in hen för jag höll på med trav då . men har fick rus och de gick inte. men en dag när han var i hagen så kom han framför mig och knuffa mig . jag satte mig upp på han .. *alldrig riden* och bara gick runt .. han var hur snäll som helst .. hade ingen sadel eller något .. .*suck* bara gråter av att minnas den tiden :(

Impulz
0

Ja, det låter bekant, inkörning gick inte trots en massa jobb, han var för bakrädd och bara skenade, spelade ingen roll vad dom än gjorde (eller vad som kom ivägen) men ridningen gick jättebra och det tyckte han var jättekul!

villhailler
0

mm . de är fille . hur ska jag få tag på han då hmmmm. var de en rid skola på högbo eller . vet du de

villhailler
0

*putt*

Ledin
0

jag känner igen det namnet har han körts på trav? nyfiken Kan ju vara en annan filur jag fått på skallen.. ne såg ju att han inte var inkörd :S

villhailler
0

hehe . ne han var ju inte de.. men om ni vill prata med mig om fille filur .. adda mig på sn0flak3@live.se

villhailler
0

putt

villhailler
0

har en till msn hygena@hotmail.com

villhailler
0

skrev fel förr..  Sn0wflak3@live.se

sorken_85
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej
Jag äger Fille idag. Han är 26 år och rids av min dotter. Som ni skrivit innan så är han bakskygg som attan men går bra att tömköra. Han bor med ett vbl sto och ett swb sto och har agerat lekfarbror åt 2 föl =) en helt fantastisk kille som aldrig kommer lämna gården. Han älskar min dotter och tar hand om henne.