Godmorgon 15 maj 2008
Hejhå, jag hann först - eller så blir det en dubbeltråd igen! :)
Här är det grått och mulet, snart dags för en hundpromenad och sedan jobbadags. Ser dock slutet på mina 21 år som frilans på heltid - den 26 maj börjar jag med stor sannolikht min snabbutbildning till bussförare hos Gamla Uppsala Buss! Åh, vad det ska bli jätteroligt alltså!!!
Nu ska jag skicka det här innan någon annan hinner före - tjohej!!!
Hejsan!
Jag har haft grimma och grimskaft på fölis idag när jag tog ut dem till hagen. Han tyckte det var lite obehagligt, men det gick bra, han förstod nog inte vad som hände riktigt!
Barnen sover, jag ska vabba idag också. Men en av grannarna har fått ett föl i natt så ska gå och uppvakta dem och fotografera lite.
Ha det så gott!

God Morgon!
Var nollgradigt när jag släppte ut de som fortfarande står inne på nätterna. Ser ut att bli uppehåll och lite varmare i dag i alla fall. Man blev ju lite bortskämd med värmen förra veckan.
Nu väntar ett elevens val pass, efter det ska jag smita iväg på mitt 2,5 tim. långa hål till Hagmyren för att göra program till söndagens tävlingar. Efter jobbet kommer hovslagaren.
Ha en bra dag!

Morgon där ute, efter en natt med bokföring så är jag äntligen klar att åka till revisorn och lämna alla papper. Tänk att jag alldrig blir bättre på det här när jag vet att han alltid söker uppskov grrr. På dagen kommer min hovslagare så då blir det lite jobb skönt att ha dem fixade inför betessläpp och Timons resa till Gotland närmar sig Det blir konstigt att ha en häst borta hela sommaren har alldrig hänt Sköt om er
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
Sonen ivägskickad till skolan, dotra sover.
Ska göra några pass innan jag måste fara till Ösmo på styrelsemöte. Måste hämta folk på centralstn i Sthlm också. Hoppas jag hittar både dit och folk….
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
Vaknade jättetidigt, typiskt när man är ledig……Det har regnat lite i gårkväll och ända till i morse, hur mycket vet jag inte eftersom regnmätaren befanns vara otät
…..Allting ser i alla fall jättegrönt ut, så det måste gjort lite nytta…..
Eftersom man inte kan köra gräsklippare i dag, så får det bli skrivbordsarbete, håller på med nya hemsidan åt socknen, den tar tid…..
Lägger in en bild på runda Deli Ess också…..ni ser orchidéerna också va?
Ha en bra dag!
# 5 Vilken vacker färg hon har din Deli Ess!
Ja, jag tänkte just detsamma! Jättefin färg! :)