Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 525 ggr
[Croneld]
0

God morgon! 2008-05-13

Grattis alla som heter Linnea och Linn på namnsdagen! Flera i min släkt heter så, den 13 maj glömmer jag därför aldrig bort.

Har precis varit hos hästarna och nu ska barnen sparkas upp ur sängarna för jag börjar tidigt idag och så är det vårkul på fritids. En kulig dag framför oss alltså. Jag arbetar på samma skola som mina barn går på så jag kan alltid gå på deras aktiviteter. Kanske därför jag alltid känner mig som barn!

Ha det så gott!

StuteriSolo
0

Godmogron i landet! Strålande solsken och en hel grad varmt! Frystorkat i hagen, gör inget det är så blött där ändå. Oj, är det Linnea idag? Bäst gratulera Sara då, hon heter det också, och hennes kompis Linnea:) Idag är det full huggning igen, få se hur jag hinner med allt. Eventuellt får vi skippa ridningen… Peter kom hem igår kväll, men ska iväg idag igen, en sväng till till Kiruna.

Tittut
0

Hej!

Sol, men kallt så här långt.

Bortajobb hela dagen, fäljt av samråd i skolan, så idag blir inte mycket gjort härhemma.

Grattis Pernilla J till fölungen, förresten. Hoppas få se bilder snart här i fölgalleriet.

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

MagganS-B
0

Likadant här, en kall, isig morgon, fast solen värmer snabbt upp!

Måste till jobbet, så det blir inga långa haranger den här morgonen!

Jag skrev Grattis Pernilla i gårdagens tråd, men kan skriva det igen: GRATTIS TILL STOFÖLET PERNILLA!!!!!

Chirak-96
0

#0 Jag tackar!! Heter Linnéa i andra namn!

Idag ska jag åka och jobba på ett dagis i grannbyn.

I morse när jag skulle kolla till hästarna låg dom och sov så gott, ska nog inte störa dom så tidigt.

Igår var jag och kramade på min drömhingst, han såg oförskämt bra ut för sin ålder (24 år) för att inte tala om hans fru (31 år). Så nu blir det operation övertalning här hemma. Men vi är tre mot en så vi vinner nog!!!

Cara-Mia
0

Idag ska jag fira min 25 års -dag. Kommer lite folk under dagen och ikväll blir det smörgåstårta.

Tittut
0

# 5 Grattis Desirée.

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

[Croneld]
0

# 5 Hipp hipp hurra på din stora da´!

Hagelberg
0

God eftermiddag. Denna helgen har jag tvättat transporten och OJ vad grann den blev! Riktigt stolt! Otroligt hur mossa kan växa på taket, vad lever den på? Nu måste jag vaxa annars kommer det värre tillbaks, har jag hört!
I dag fölar nog Fina. Hon ville inte komma in och äta, biter sig i magen och har vaxproppar (haft i tre dagar). Jag jobbar borta idag och åker sedan direkt till ett möte. Typiskt att det blir så men de får ringa mig om det är något.

#5 Grattis!

entill
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God middag! Känns lite konstigt att ha hästar igen. Skönt att de sköter sig själva och inte begär något av mig, men jag kan ju inte låta bli att åka dit titt tätt och bjuda på godsaker, och så rycker jag vinterpäls, tar viss aldrig slut. Varför kan jag inte drabbas av plötslig rikedom, så att jag kunde köpa mig en liten fin kärra, då skulle jag kunna köra dem i tandem.

Agneta Hecht, medarbetare på gotlandsruss ifokus

www.vikingponnycenter.se
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ!  ~~

SigneK
0

#5 Grattis!

#2 Ja vi vill se bilder på Dulsa :D

Colt
0

Tack ^^,

PernillaJ
0

God kväll, och tack för alla gratulationer! Jag har skickat fölpresentation till Malin så det kommer när hon har tid att lägga in det. Bilder på Dulsa finns även i min dagbok här på sidan.

Ännu en solig men rätt sval dag i Leksand, det var riktigt kallt i nattas, frost på bilarna. Jag har lämnat iväg hästtransporten till rundsmörjning och reparation idag, det är elen som krånglar, hoppas det går att få rätsida på.

[Grabbarna-A]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#12 Grattis igen (har även grattat i föltråden)

Idag har det varit väldigt svalt, man kan inte tro att man gick i shorts och linne för två dagar sen, minus grader var det i natt oxå.

Följde med tjejerna en liten bit på deras kvällstur idag och tog lite bilder. Emelie rider ridskoleponnyn Musse Pigg (e Munter) och Rebecka rider Amaretto (e han på bilden i 9)