Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 483 ggr
karisma
0

God Morgon 2008-05-10

God Morgon alla där ute , har ni åxå sovmorgon idag eller är det bara ingen som vill skriva idag Stålande sol och varmt vi har städdag på området idag, så då får jag vara trevlig och köra traktor samla in lite pinnar och sånt Igår var det premiär för at grillning å det var så gott Mina russ får vänta till kvällen Ha det gott där uteKyss

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Tittut
0

En vacker morgon nu igen!

Vi forstäter att släppa iväg lite hingstar på bete, och följer upp med att flytta hem Pelle och fru, när smågossarna försvinner.

Glöm inte att fånga dagen!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus

StuteriSolo
0

Godmorgon i landet! Här öyser solen med sin frånvaro och det är ändå tio grader varmt, det börjar grönska i hagarna, och torka upp i min trädgårdshage där jag tänkt ha fölstona. Idag ska jag inte jobba, skönt! På dagens schema står sköta om djuren, ströa i lösdriften och köra hästar. Vi ska även sköta om svägerskans baskijrer, då ingen är hemma där i helgen.

Anna-Uppsala
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

I dag är det städdag här också, så jag borde gå ut och fraternisera med grannarna! Men jag är fortfarande för trött och alldeles nyvaken, så det får vänta lite! :)

I går hade jag med kameran till stallet och här är en bild på Gerda när hon är på väg ner i hagens lilla bäck för att äta kärrväxter …

MagganS-B
0

God förmiddag!

Tog det lite lugnt i morse, har redan varit till ICA och handlat både åt mig själv och andra…..Vädret är helt underbart, skall försöka få ut lite trädgårdsmöbler……

Ha en skön dag!

[Grabbarna-A]
0

Go eftermiddag/halv kväll!

Idag har jag haft tömkörningslektion med medryttaren och Amaretto samt Aramons medryttare som tömkörde ridskolerusset Musse Pigg. Dom var så duktig de små barnen samt pållarna. Amaretto tyckte väl att det var lite jobbigt i början med nån ovan som skulle tömköra men det är dax för honom att vara lite läromästare nu.

Annars har solen stekt på oss hela dan och jag har inte gjort något annat vettigt.

Ha en skön kväll

[Croneld]
0

God kväll! Tidigt tidigt i morse steg jag upp och släppte ut hästarna, sen bara det av till Globen, och jag var hemma vid 20.00. En lång dag inomhus med många barn och schackpjäser. De var jätte duktiga och nu är vi alla trötta och nöjda. Så nu ska jag nog sova. Ha det så bra!

Tittut
0

# 6 Att titta på schack låter lika spännande som att se målarfärg torka. Var jag elak nu….?

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus

garrilina
0

#7 Det var du nogOskyldig.

God kväll här har vi haft sommarvärme idag. Gjort en tripp till Hagmyren idag för lite träning, satt i solen medan Therese selade så jag är lite rödlätt just nu. I morgon blir det till att fixa lite hagar, ska släppa Aragorn och Evald på bete de får Nimbus vår 21 åriga shettisvalack till sällskap och mina föräldrar som ser till dem. Hade tänkt ett större unghingstbete i år men väljer att ta bara våra egna istället.