Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 609 ggr
[Croneld]
0

God morgon! 2008-04-15

Åter en ny solig morgon, hoppas det håller i sig så gräset växer. Idag har jag en långdag med konf. och handledning. Tur att kvällarna är så ljusa nu för tiden.

Ha en bra dag och ta hand om er!

karisma
0

God morgon så skönt att vakna upp med solen som lyser, och det är alldeles disigt ute och marken lätt frostig.  I dag ska jag ta dagen som den kommer då får jag nog mäst gjort. Ni som har bra väder ta vara på det för när nästa dag kommer vet man inte Ha det gott

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

StuteriSolo
0

Godmorgon i landet! Här strålar solen från en klarblå himmel, det var ganksa kallt ute, men med detta solsken sjunker nog snödrivorna ihop litet idag. Ikväll är det ridning, och vi tänker rida dit, men jag tror Peter får hämta oss efteråt, litet lat är jag allt:) Om vi hinner ska ta ut Sigrid och Primula före. Härligt med en ledig dag idag:)

cowgril
0

god morgon!. vad skönt det är ute på landet när fåglarna kvittrar och katten kommer och vill gosa så tidigt på morgonen nu ska jag gå till skolan sen väntar det lite hoppning när jag har kommit hem på mitt lilla russ Hugo ha det bra!Flört

Tittut
0

Hej svejs!

Gick och lade mig efter stallet i morse. Är inne i en trötthetssvacka känns det som. Jobbigt.

Skall troligen iväg och jobba, så jag måste öka!

Ha en fin dag alla som läser.

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

[Tjiwi]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Go morron Sverige!! Sol och fågelkvitter, utanför köksfönstret har jag massor av domherrae, bofinkar, bergsfinkar och fyra stenknäckar, de är fräna…snart får jag besök av min vän jumanij-Maria-ska blondera henne lite, ni vet…blondes have more fun…nejvars skämtade bara. Sedan ska vi gå en tur, hon är så hurtig, gosa med lammungarna och förstås dricka kaffe!!! Ha det så bra allihopa.

Bilden: Hema hos Malin(Karisma), Maria, Malin, Thessan och Lars

Pernille-G
0

Ännu en fin och solig dag. Det blev sent på jobbet igår så jag såg inga hästar när jag kom hem men i morse kom de alla springande när jag kom ut i gryningen. Med ett sådant glatt morgonmottagande kan man möte dagen med ny kraft. Nu skall jag ha seminarium och berätta om synen på döttrar på landsbygden i indiska Himalaya och sedan blir det föreläsning om katastrofer och utveckling i tredje världen. Efter så mycket elände skall det bli trevligt att komma tillbaka till russen ikväll.

Ha en bra dag alla

garrilina
0

God Eftermiddag!

Här lyser äntligen solen från en nästan molnfri himmel, ser tyvärr lite hotande ut i fjärran. har slutat jobba för dagen. nu väntar stalljobbet här hemma. Ska ta in några av hästarna som ska verkas nu så att deras lerinpackade fötter hinner torka tills hovslagaren kommer i kväll. Tror inte att hon vill hålla i de fötterna annars. Ska försöka hinna packa hö till imorgon också när jag jobbar sent. Är ensam hemma denna vecka så det blir lite mer att göra.

#5 Tur att Lars inte är in på detta forum han har varit lite orolig över om han fastnat på någon bildFörvånad

Ha en bra fortsättning på dagen!