God morgon! 2008-04-14
Härligt en ny dag utan snö, nu ska jag gå till hästarna och släppa ut dem. Och titta till grannens lamm. De kom nya igår kväll och det är så mysigt med dem.
Sen bär det av till arbetet. Inte häder det så mycket idag, jo men jag ska gå till ridskolan med en elev. Vi startat idag och vi kommer att gå varje måndag, så jag måste komma ihåg att packa stallkläder.
Ha en bra dag!
God morgon, jag har jobbat i natt och ska skynda mig hem å sova. Det sägs att det ska bli en fin vårdag idag men hu va kallt det är. Christina, jag mailade Dig inatt
Anna Manberger, www.stuterila.se

Godmorgon i landet! Här snöar det för fullt, det har nog kommit en dm sedan vi kom hem igår kväll. Vi har varit iväg och kört helgsväng(Piteå-Örebro t.o.r) samt passat på att leverera en sulky som ska till Norge. Igår snöade det hela vägen från Tärsnjö där vi stannade och sov, ända hem.
Idag ska jag jobba, och vi får väl se hur vädret är i em om vi far ut med hästarna.

God morgon! Här är det frostigt ute.. *burr* längtar inte efter att gå ut :(
//Mickan

God mogon jag är trött nu efter årets första tävling som jag och hugo var på det gick jätte bra! vann pleasure klassen kom fyra i den andra så vi är jätte nöjda nu väntar skolan
Här skiner solen och det ser ut att kunna bli en underbar vårdag.
Men det känns ändå svårt att glädjas, med tanke på allt man läser i tidningarna just nu. Stackars lilla Engla och stackars hennes mamma och alla runt omkring henne. Så ohyggligt onödigt alltihop …
Men nu är han åtminstone fast och kan förhoppningsvis inte ställa till med mer ledsamheter i framtiden!
Nej, dags för första morgonpromenaden med hunden – och sen jobba! Ha det gott i dag och ta hand om era nära och kära och glöm inte att säga och visa hur mycket ni tycker om dem!

God Morgon roslagen bjuder på ostadigt väder, men just nu är det lite sol så man får ta till vara den. Det känns konstigt att gå in så här sent på sajten men efter allt error så prövar jag inte när jag går upp utan fodrar hästarna först Idag är det dax för slut klämmen på bokföringen för det är dax att lämna till revisorn men jag hittar nog på något för att slippa. Ha det gott där ute
#4 GRATTIS till framgångarna 
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
God Morgon!
Här var det frostigt och dimmigt när jag steg upp, tittade ut genom fönstret och fick se konstiga spår i sädåkern. När jag tittade lite mer noga så stod det en 1-års tjurkalv mitt på åkern och glodde, ringde Radio Gotland, nån måste ju sakna honom, men efter kanske 5 minuter hade han försvunnit tvärs över åkrar och diken, snabbt gick det…..Tur att jag inte hunnit släppa ut hästarna…..dom hade säkert tyck det var kul att springa med! I dag blir det lite städning och mockning! Bokföringen är klar!!!!!

God Morgon. Jag är ledig idag men väcktes av en förbaskad traktor som lever om till tusen! :(
Idag blir det nog en tur till Mosjö och sedan ska resten av tiden ägnas åt att få pållen ren igen men nu är hon hemma iaf :)

God förmiddag! Här i Skövde lättar morgondisen nu och solen tittar fram. Det är ngn enstaka plusgrad. Tilde o jag är hemma idag. Hon har redan bakat ett kakbak medan jag fakturerat lite. Bokföringen… jo, den är klar här med. Jag har tackat ja till ett nytt jobb (vilket ger ett enormt lönelyft) och kommer inom ngr månader lämna redovisningsbranschen. Skall bli ganska spännande!
Enormt lönelyft, det låter bra!
Här sitter jag på jobbet och tar det lite lugnt
Men det blir nog en sen kväll som det bruker bli. Snart ska jag gå ut och börja på att laga mat och så ska jag städa.
Ha en bra dag alla!
God kväll ligger väl närmast till hands. Det har varit en rätt körig dag. Kom hem först vid ett i natt och tog faktiskt en sovmorgon. Körde till Pitan och mata hästar som stod inne i väntan på hovslagaren. Tack Lotta och Eva för hjälpen!
Sedan blev det hem och vända till extrajobbet, och "ska bara" kolla vad som hänt innan det blir till att åka till stallet och ta reda på mockningen efter dagens innevistelse.
Ha en trevlig kväll!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

Go' afton! Jag kom hem för några timmar sedan efter en helg som började med avresa fredag morgon, ardenner-visit i Bodafors på fredagseftermiddagen, russårsmöte i Höör på lördagen, welsherier i Ljungby på söndagen, och avslutningsvis lunchtrav på Romme idag. Är litet matt i lacken nu… Men skoj var det 

#2 Tärnsjö, det är ju i mina krokar. Var sov ni då? Som sagt, det är bara att höra av er om det behövs sov- och stallplats på resande fot. Det gäller alla russmänniskor…!