Stoppa djursexet!
Vet inte hur många som sett artiklarna de senaste dagarna om att det är lagligt att våldta djur och att våra politiker idag inte röstade fram ett förbud. jag skäms och har därför skrivit på en protestlista och manar andra till att göra detsamma!
http://www.namninsamling.com/stoppa_djursexet
Här finns mer info om djurplågeriet, som ofta riktas mot hundar, hästar och andra husdjur.
Håller helt med. Pratade med veterinären för några år sedan. Det är mycket vanligare än man tror. I senaste numret av Hundsport står det en artikel om en uppfödare som blev anmäld för att hon inte sålde en hund till ett transvestitiskt par som utövade sex på djur. Hon fick INTE rätt i hovrätten. Hon tvingas att betala skadestånd.
Hur står det egentligen till???????????????

Man kan fundera på om det är högre upp i hierarkin det är mest vanligt, eftersom det skall vara så svårt att förbjuda tidelag! Det har varit förbjudet förr, för länge sedan. Man kan undra varför det togs bort…
Man kan ju inte vara rätt funtad om man tänder på djur. Bara tanken gör mig såå arg! 

Det är verkligen olustigt. Folk fattar inte hur sjukt onaturligt det är. Otäckt att människor kan sjunka så lågt.
Jag håller helt med! Jag trode faktiskt att det redan var förbjudet …
Men men varje dag lär man sig något nytt, det är ju bara vidrigt att tänka på dom som tänder på djur USCH…
Okej! inge illa ment, men dom måste vara ganska så sjuka i huvudet som gör nåe sådant vidrigt!
Japp, nu har man skrivit på nammnlistan också! Duktig mikael

Hur sjuka är folk egentligen!!!! Klart det ska vara förbjudet!!!
JA MAN BLIR SÅÅ FÖRBANNAD!!!
JUMANJI
Här i Småland fanns för ett antal år sen en "hästkarl" som även jobbade i en "kosselagård" med att mjölka osv. Det var otaliga gånger han blev påkommen med att "sätta på" kossorna!!!!!!!!!!!!
Undrar om det hjälper med lagstiftning mot en sån…….?
Nästa äckelhet han hade var att när hans hästar hade lite var o skräp i ögonen så åt han upp det!!!
Det var nog ingen som "umgicks" med den här mannen men han fanns ju med överallt på premieringar, auktioner osv…..
Jag har läst någonstans för ett bra tag sedan att det är tillåtet att ha sex med djur så länge djuret är med på det :S och hur vet dom det licksom!! :S sjukt!

#7Gud vad äckligt,fattar att ingen vill "vara"med honom.