God morgon 2008-04-11
Hästarna ute, hundarna har fått mat, barnen sover och jag väntar på sotaren…. Han ska komma på morgonen, och hoppas det inte blir för sent. Måste hinna fixa stallet innan jag hämtar Pernilla J för avfärd mot årsmötet i Skåne.
Vad ska ni göra en dag som denna?
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
Jag ska arbetat och ha medarbetarsamtal med chefen.
Tittar solen fram bakom molnet? Hoppas det, är på väg till arbetet för veckans sista arbetsdag och sen är det party..
Så säger familjen när jag är borta över kvällen, att de ska parta när jag inte är hemma. Undrar vad de menar med det??
Ha en bra dag!
Godmorgon en morgon för en gångs skull! Vaknade och kunde inte somna om - så det var lika bra att gå upp och ta en kopp kaffe.
Konstigt att det är fredag i dag igen. Jag tycker att veckorna bara swischar förbi utan att man hinner med alls! I dag ska jag besiktiga om bilen, fick ju en 2:a på bromsarna men nu är de fixade, och så ska jag jobba. Hoppas det blir fint i helgen, men det ser väl inte direkt lovande ut … Suck! Jag vill ha SOLSKEN nu!!!
Ha en fin dag allesammans och hoppas att ni får skoj ni som ska på årsmöte! :)

God Morgon!
Vädret har bättrat sig lite, nu har det inte snöat på 2 dagar, men allt är ju vitt så det räcker och blir över iallafall, vart är våren?! Hoppas på att det blir bra väder imorgon, för då ska vi till Solvalla för första tävlingen i år.
Idag är det fullt upp som vanligt, ska köra Hyppsen en sväng när jag kommer hem, han var så grymt laddad igår när jag red honom, så han behöver nog komma ut och göra av med den värsta överskottsenergin idag igen, så kanske han håller sig lite lugnare på Solvalla imorgon. Sen ska allt inför tävlingen fixas, och så är vi bortbjudna på surströmming ikväll oxå!
Ha en trevlig dag!

God morgon i Sverige!
Här skiner solen med sin frånvaro. Snön har smält bort, och det är c:a 2 grad varmt. Minstingen i familjen sitter bredvid och avnjuter lite yoghurt. Det är dags att tända pannan och gå ut och fodra hästarna. De fick lite oförtjänt sovmorgon nu, men jag måste väcka någon av de andra sjuklingarna i familjen så att lillasyster får sällskap. Hon är hästgalen hon också, så det brukar sluta med krig om hon inte får följa med ut.
Ååh, vad jag längtar efter solen!!
Kram på er allihop!
# 4 Solen är hos oss!

#5 Har ni stulit solen? 
# 6 Den är här och lyser på oss just nu!

#7 Skulle du kunna ta och hälsa den att jag skulle vilja tala lite med den? 
God Förmiddag alla! Här skiner solen från en klarblå himmel, och det ser ut att bli en jättefin dag. Håller på med momsredovisning, som är urtråkigt…..Hästarna var glada att komma ut i dag, dom stod ju inne i går eftersom stängslet var nere, men nu har Maggan satt ner stolpar och fixat, så nu är det helt igen! Tror att "Palomia" kommer hit och fikar under dagen, tur jag har bullar! Ha en skön dag! Kör försiktigt ni som skall till Skåne!
Här skiner solen 
, fåglarna kvittrar och det är allmänt vårigt, underbart.
Ni som ska till skåne kör försiktigt och ha det så trevligt.

Godmorgon!
Här bryter solen just fram genom diset.
Ska förbereda för resan tidigt i morgon till årsmötet. Eventuellt tömkör jag Östman.
Det ser ut som jag ska få jobba på travbanan i Örebro i sommar. Jag går och väntar på besked idag.
En helt underbart solig vårdag är det på Gotland idag!
Tyvärr mådde inte sonen riktigt bra imorse så vi blev hemma idag.Bullbak står på schemat och sen måste jag hämta hem hö.Får hit en ny häst (shettis) från Stockholm imorgonnatt..spännande!!Ska få låna den till sonen att tävla i trav med.
Jag körtränade russhingsten Trofé 498 igårkväll i dressyr o maraton, han är superduktig på detta! Ska tävla honom d. 20/4 i komplett körtävling bara det blir tävling av så, verkar vara få anmälningar..
Ha det gott där ute och trevlig helg på er alla!

God kväll i stugororna, nu har solen lyst flera timmar och inget regn Nu är det bara att invänta våren igen.har varit i Uppsala och skickat fårskinn på beredning Det var riktigt skönt att vara ute och göra något efter att försökt hålla mig stilla i en vecka tänk vad pc kan göra under. Ha det gott där yte i kväll
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
Gokväll, idag har det varit en underbar vårdag i Småland.
#14 Vilka fina skinn särskilt de fläckiga har inte sett sådana förut , vad är det för får ?

God kväll, här har solen också tittat fram idag.
Slutade jobbet tidigt och for sedan iväg för att id-kolla en travare som syrran bokat in åt mig. Körde sedan en sväng med Kanon och Minut, sen var det fullt upp med att passa en liten 1-åring som just lärt sig att gå
Snacka om lycklig unge!
Försökte även övertala Sebastian att följa med sina mostrar på en "liten" cykelutflykt framöver men det lyckades nog inte tyvärr. Nu gäller det bara att ha bra träningsmoral för att klara av den "lilla" turen 

God kväll!
#14 Vilka fina skinn du har! Kul med de fläckiga, våra skinn är ju alltid gråa i olika nyanser. Alla lammen föds svarta så man vet inte från början var på gråskalan de hamnar.
Idag har den näst sista valpen åkt, få se hur det blir med den sista om det blir något nytt hem till honom eller om han blir kvar. All snö har börjat töa bort och som det såg ut nu ikväll så kanske man kan få se solen imorgon. Tyvärr så dröjer det nog innan hagarna torkar upp igen. Är så trött på alla lera.
Ha en bra fortsättning på kvällen.