Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettur-spår
Läst 1751 ggr
Tittut
0

Dagens bild 2008-04-01

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu är det vår!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

StuteriQveiar
0

En liten Vidarkopia? Vacker är han i alla fall! Solen sken och Bläcku och Hauk är i hagen och myser. Mellanmatte Josefina foar och kliar på en gång ^^

Nu är det vååår Skrattande

Impulz
0

#1 vilken liten sötisGlad

Russtoka
0

Morgonfodringen sen jag släppte ut Östman för att få gå fritt. Ja, jag erkänner att jag är lite ful när jag placerar en korg med mat mellan en massa skaklar. Men ni förstår syftet, eller hur?

PernillaJ
1

Här är en underbar bild som är cirka 40 år gammal. Det är ett vykort, troligen fotograferat av Key L Nilson, av "russmamma" Fanny Sjöberg och två av hennes fina ston: t v Allimaj 373 och t h Lillyboj 364. Gissningsvis är bilden tagen 1967, i så fall är fölet bakom Lillyboj hennes dotter Lilli (e Pojken). Lillyboj dog 1971.

Russtoka
0

Lite senare hade solen letat sig fram och värmde skönt. Östman var mätt och hittade en varm plats att vila på i trädgården. Han fick vara ifred där medan jag tog ut Qvanting för att sela. Då hörde jag att han pratade i sömnen! Jag kikade fram på honom och då låg han platt på sidan och näsborrarna rörde sig.

Vad det är härligt med varma vårdagar ändå!

Tittut
0

# 4 Det skulle jag vilja ha till min vykortssamling. Vilken raritet!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Hagelberg
0

#4 Underbar bild!

divansson
0

tog denna när jag var ute och gick på en foto-tur med Harry idag ;) svårt att hantera en helgalen ponny med en stor kamera med sig hela tiden, haha ;) Men denna bilden vart jag faktist ganska nöjd med :)

Cara-Mia
0

Var ute med "skolan" på vandring i marmorbrottet i Kolmården idag. Vi såg många vårtecken såsom överblommad hassel, gullviva m.m. Men kameran låg kvar där hemma….. Dessutom var det en underbar utsikt från berget ut över Bråviken. Växterna låg två-tre veckor före sa läraren.