Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettefterlysningar
Läst 2662 ggr
wilson
0

Info. om Trofé 498?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Någon som har nån avkomma efter honom? Info, bild, prestationer…? Kul att veta.. MVH Malin

Snoffan03
0

Vet inte så mkt om honom men snygg är han och ett par mindre bra bilder har jag från MälarRuss 2004.

//M

Snoffan03
0

Å bild nr 2.

wilson
1

TACK! Super fina! Får jag använda dom i en ev. annons?

Saiop
0

Jag har ett sto född 2006 efter Trofé :)

e. Trofé 498
u. Tejas Jumona
där av namnet Troya
Tro som i Trofé och ya som i Jumona. Tyvär var namnet Troja redan taget så det blev med Y istället

Troya är en väldigt lugn och trygg tjej och hon är även väldigt lättlärd. Hon är tomkörd mycket utan ledare och hon är även satt mellan skacklar men aldrig fast spänd. Hon är visad på utställning tre gånger och fick 39 poäng två gånger och 37 en gång då hon växt lite ojämt.

Saiop
0

Troya under ett träningspass :)

Snoffan03
0

Om det är ngt att har varsågod. Fast det är ju inte min häst, jag är ju bara fotograf… :-))

//M

PernillaJ
0

#3 Ska du ha Trofé på station i år, eller? Jag vill gärna ha in en utstationeringsanmälan för honom i så fall, så det blir rätt uppgifter på hingstlistan i Gotlandsrusset nr 2 och på SvRAFs hemsida…

[Ella2007]
0

Månsaga f. 05

e. Trofé 498                                                                        u. Månskära 3389

Månsaga finns ute till försäljning på denna sajt där finns det bilder på henne. Den 5/4 ska hon kvalas på solvalla med     Erika Scheiber i sulkyn.Glad

Mixie
0

Telis Piila, sto född 04 e. Trofé u. Piroulina

//Mickan

Mixie
0

Telis Pilot, valack född 05 samma mamma som ovan ;)

//Mickan