e. Tomtebos Enoc G?
Undrar om det är någon här som har någon avkomma efter Tomtebos Enoc G.
Har dom startat på trav?
Utställningsmeriter?
Annan sport?
Har själv en, Svartkrut som är u. Xtra (e. Nomad G)
Han har rekordet 2.20,1 och 2.21,7 a.
Tack!
/ Sanna

ja Engelbrekt U Dahlia
Godkänd hingst med 44P
gått 2.00.0
#1, Oh just de ja! Han måste väl vara den bästa avkomman från honom? Både tidsmässigt och och man kollar på utställningsresultat?
Fast sen finns det väl Emanuel oxå?

Hej!
Karsk har en avkomma vars stamtavla ser ut så här:
Travmässigt går denna avkomma (Enets Daisy) mycket bra…
Om det nu beror på pappablodet eller mammablodet.. tja, Karsk har ju mycket travblod i sig… Danni däremot det har jag ingen aning om.
//Christina

#2 ja jag tror han är det
japp sen har du emanuel och diedre har också gått på travet har rekord 2.20 nån ting alla tre är helsyskon

Finns ju även Hagdala Karamell med travrekord 2.11 en riktigt skönhet som är utställd även med 42 poäng
Vi har 2 st avkommor efter Enoc ett sto som är 2 år och en 2 årig hingst med.
Om jag inte minns helt fel så tror jag att Solängets ponnytravklubb äger en Tomtebos Enoc G avkomma… Frodo Bagger

#6 japp det är han…
Frodo Bagger
Född-03 gjort 6 starter, rekord 2.25,8
Vet inte ifall han är utställd eller något sånt…
"Nationalism är en barnsjukdom. Den är mänsklighetens mässling." - Albert Einstein
#5 du har så rätt!!
Här kan man se Karamell, som idag skall avsegla till Gotland för att pröva lyckan där och förhoppningsvis uträtta nya stordåd med en annan Johanna än föregående.
Veritas odium paretFörvånad

#7 Frodo Bagger är visad som unghingst som ett- och tvååring. Båda gångerna fick han 37 poäng. http://sh.freefarm.se/sh/SokHast?a=visa_hast&id=39979
Hej…
Jo jag har en avkomma till honom. Han heter Lego-Lasse 603
F. 2003 Brun 126cm
Släktträd:
Pandora 3749 ue. Pirat Pan NG 22
Han var inriden när jag fick honom men icke inkörd. Har haft han för vagn nu o det har gått kalasbra. Startar kanske till hösten. Han har bara varit premierad. Fick 42p förra året.

Har du han???
Det var väl tänkt att någon annan skulle ha han eller
PMa är du snäll
//Christina
Så kul med så många halvsyskon. :D
#9, Salvia S, har hon startat på travet. Känner igen namnet. :)
#6, 7 & 10, Finns det någon bild på Frodo Bagger?
Vilken är mamman? :)
#13 jag kan ordna det så fort som möjligt =) jag har en bild redan nu på mobilen.. men jag har lånat ut datakabeln XD men jag får tillbaka den troligtvis imorgon.. Men han är svart med en stjärn
#13 salvia s är startad på travet.. tror hon har ett rekord på runt 2.30…
#13 Mamma till Frodo Bagger heter Batinga. Hon har en dotter, Galadriel e Engelbrekt, som antagligen kommer att startas i år.
Den godkända avlehingsten Timon 533 är e Tomtebo Enoc G
Han är prem med 41p och har vunnit BIR & BIS med 42 på RPAF

Foto & Copyright: Christina Croneld

Jag har två sondöttrar till Tomtebo Enoc G som ska ut och debutera på banan i år om all går bra.

Hade ett jätte fint russ förut som hette Slavsta Mango (39p på utställning som 2åring)…halvbror till enoc, samma mamma men mango hade vidar som pappa. Denna häst kunnde verkligen inte trava fort men han travade snyggt så han fick bli ridponny:)
#9 Hon blir ju bara sötare hela tiden!

#25 Han ser ju jättefin ut