Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 389 ggr
JuliaS
0

God Morgon 2008-03-29

God Morgon vänner!

Färdig med nattens arbete och sitter och väntar på att bli avlöst. Ute är det molnigt men milt. Hoppas att solen tittar fram på eftermiddagen så jag kan få lite dagsljus innan det är dags för ytterligare ett nattpass.

Har anmält mig till körträning med Patron. Det känns väldigt inspirerande att få komma igång och träna för instruktör. Det kommer nog att bli en lika stor utmaning för både mig och pållen. Vi har legat på latsidan i vinter vad det gäller träning. Bara myspys, men det är ju inte så dumt det heller…

Ha en fin dag!

Tittut
0

Hej Julia!

Är du också vaken? Jag är klarvaken. Vaknade för en stund sedan på hotellet i Skövde, och är hur pigg som helst. Kroppen tycker väl att det är dags att vakna nu, som vanligt. Tur man har gotlandsruss.ifokus!

Det låter kul med körträning! Jag får ett ryck då och då och tycker det skulle vara kul att ha en häst som är körbar hemma. Skule kanske sätta fart och köra in Tittut (hästen alltså, hon på den nuvarande avataren)? Det skulle vara bra för den busfian att ha en vettig sysselsättning.

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

JuliaS
0

Ja, gör det! Jag har länge velat ha en körhäst, men har flera år tillbaka bara kört in unghästar som sen försvinner iväg till andra ägare eller lånas ut. Nu hoppas jag att Patron ska bli den som jag kan ha bara för min egen del.

Kommer du ihåg att du lovade mig en bild på en vacker isabell i ett svagt ögonblick..?

Tittut
0

Jadå, jag skall leta i mina lådor när jag kommer hem. Har faktiskt inte glömd det, bara skjutit det lite på framtiden!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

JuliaS
0

Det låter som mig då. Allt skrivs upp men det kan ta ett tag. Den som väntar på nått gott….

JuliaS
0

Måste bara skriva att hemsidan har haft 500 besökare nu! Helt otroligt! Trodde aldrig att det skulle vara så poppis. Till och med folk från Australien har varit inne och tittat. Vad gjorde människor innan internet kom till?

[Croneld]
0

# 5 Ja det och mycket annat försöker jag förklara för mina barn, att detfanns bara en kanal på tv, till att börja med. Ett barnpogram om dagen och ingen dator och inga tvspel, etc, etc

Vad gjorde vi då som barn, jo lekte och bara va som man sa då. Det är viktigt att lära sig att njuta av att bara vara, ha lite mysigt tråkigt! Så stressen inte får övertaget.

Jag vaknade också tidigt, gick till hästarna och har gjort allt klart redan, nu börjar nedräkningen till shettisen Manda ska föla. Lite kul är det för det är stor chans att det blir en skäck.

Ha en bra dag, själv ska jag åka bort hela dagen och kommer hem sent!

Fast jag vill inte att internet försvinner.

StuteriSolo
0

Godmorgon i landet! Vi har tagit sovmorgon, jag ska snart iväg och jobba och även Peter ska roa sig med litet jobb under dagen. Sara och Linnea var ut med russen i två timmar igår, och jag har väl en plan på att vi ska ut med dem i em också. Det är så härligt med ljuset nu!!!!!

garrilina
0

God Morgon!

Här är det full fart fast det är lördag morgon. Dottern ska ta bussen till sin skola där hon jobbar idag, jouren i smådjurshuset. Själv ska jag åka iväg och handla för jag ansvarar för att det finns fika i klubbstugan till dem som är in och kör provlopp på travbanan idag. Sedan blir det stallet få se hur långt jag hunnit när dottern kommer hem. Valp nr. 2 åkte igår kväll så nu är det tre busar kvar.

Kul Julia med så många besökare, själv står nog jag för 3 ggr. av de 500 sidan är jättefin.

Ha en bra dag!

MagganS-B
0

God Morgon!

Visst är det kul med räknare på hemsidan, Julia! Man kollar och kollar hur många som sett på en dag osv. Rekord för vår del är 402 på en vecka…..dessutom är det kul med gästbok också, fast jag nog tycker att folk är väldigt dåliga på att skriva…..

Nu skall jag snora vidare och ta en huvudvärkstablett, faktiskt känns det lite bättre i dag!

Anna-Uppsala
0

Nu är det eftermiddag och snart ska jag till stallet. Min nacke börjar ÄNTLIGEN bli bättre - fy tusan vad segt det var med den, alltså! Men nu så … Få se om vi kan ut och köra en runda i dag kanske, det vore verkligen på tiden, kan man lugnt säga! :)