Funderingar kring stofamiljer!

Putt
//Mickan
Freja, gå in på http://www.allbreedpedigree.com/juniett och klicka dig båkåt via moderlinjen, så ser du vilket sto den stoppar på.
om du har stamboken så hittar du mamman under hennes namn och nummer och tittar på det sista namnet i hennes linje; där har du stofamiljen.
Jag satt i går kväll med stamböckerna och tittade efter mina stons stofamiljer. Det var jätteintressant! Upptäckte en väldigt ovanlig som jag inte riktigt var medveten om. Min Fedra är en av endast fyra i stofamiljen Vega! Jag som trodde att Blomlina var från en liten stofamilj men den var större - 17 ston i stofamiljen Tyra. Det här är väldigt kul!
javisst!
Varför kommer man inte in på All breed…….?

#6 Har du telia? Flera stycken som har telia anslutning har detta problem, jag tänker undersöka det under morgondagen när jag sitter på hemmakontoret som är teliaanslutet…
Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus
Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!
Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

Jag har kommit in där hela tiden…
//Mickan
# 7 Jag har också Telia, och kommer in utan bekymmer.
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
# 9 Trodde jag ja. Kommer inte heller in nu….
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

#10 Det är senaste veckan som problemet uppstått för mig, innan var det inga bekymmer….
Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus
Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!
Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss
Jag har telia…..
Jag har också telia-anslutning men jag har kommit in hela veckan, så även nu… Knepigt att det strular för vissa!

om blåbasen stämmer kommer jag till Vesta 33 om jag följer stona i Secret Sunrise 4614s stamtavla bakåt, någon som kan säga om det verkar stämma och kanske har något att berätta om den stofamiljen?
Vi har också telia och vi kommer inte in längre.
Men förra veckan gick det bra.