Grattis Suzette!!
Jag vill ägna ett stort grattis till min storasyster Suzette Alpmark som igår födde en son!!
Jag har ingen bild på bäbisen men här kommer en på magen!!
Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~
Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus

Suzette tävlade ponnytrav i många år och vann bla monté SM som 11-åring. Suzette har även deltagit i kusk SM flera gånger och har tävlat ponnyer som Fridhems Coco, Kantarell och Skotte.

Grattis!
Grattis!
Jag som känner era föräldrar mer än er barn, vill skicka en gratulation även till morfar och mormor!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

Pappa är helt salig nu kan jag berätta…!! *skratt*
Mamma verkar mest chockad!

Grattis, grattis till den nye kusken! Mrfar har naturligtvis sett ut en prima "gotlänning" av högsta kvalité till sitt barnbarn? Häst alltså! 
Krama syrran och syskonbarn från oss (och naturligtvis den stolte morfadern och den chockade mormodern också)!!
Grattis!
Grattis Suz! Bea du får hälsa henne från oss i Vickelby.
Grattis Suzette, och grattis mormor och morfar! Från oss Ekebybor…..

Ett jätte stort grattis 
till så väl moster Bea, morfar Totte, mormor Ewa, Morbror Stellan och så Suzette med sambo för er nya familjemedlem.
Önskar gör Vikingarna i KALMAR

GRATTIS!!! Det var verkligen på tiden:) Annat var det på min tid… eller hur det nu var:) Kommer han också att ha ett Teja-namn? Simon fick ju heta Solos Simon ganska länge…

Hahha! Jag tvivlar på att Suzette går med på det! ;)
Hon har ju inget intresse i hästarna längre…

Grattis Suzette!

Hm då är de inte som jag då.. Jag skaffar mig ett stuteri namn som blev Skott efter SKOTTE då var de tänkt, någon vecka senare så hittar jag min blivande sambo som oxå heter Skott i efternamn haha.
Nu när vi har fått barn så heter vår dotter Towa SKOTT och mina föl heter t ex Mandarin SKOTT
Pinsamt..
Tänk om hon börjar köra ponnytrav och de säger in på upploppet kommer Towa Skott med Mandarin Skott hahaha stackars barn.

#13 Men då är det ju ingen tvekan om vem som är uppfödare :D Återväxten inom ponnytravet är tryggad:)
# 13 Det var riktigt roligt tycker jag! 

# 14 och 15
De är jätte hemskt tycker jag att förklara för vaje människa att de inte är jag som är tokig som döper min dotter efter stuteri namnet utan att de var min sambo som kom in i bilden efter de.. Jag viste inte ens vem han var innan vi träffades..
Folk som man inte känner kommer väl idiot förklara en haha men de får man väl bjuda på då.
Hon är iallafall min uppfödning
Haha

En riktigt fin och urgullig uppfödning 
Grattis grattis! :)
#13 Vår yngsta son heter Lowe, sen så här i efterskott kom jag på att jag har döpt ett halvblodsföl till Lowa en gång i tiden. Ganska lika eller hur!
Kanske blir det en liten bild på Suzettes bebis..
Grattis grattis
Grattis, vad kul!

Ja bild skulle vi ju ha!
Det var en trött pojke som vi hälsade på. 6 dagar gammal och sov så sött nästan hela besöket!
Oh, vad söt!
# 22 Vilken sötis. De kan lätt bli beroendeframkallande, sådana där…
# 24 Visst, men jag har fyllt min kvot. Nu är den min syster Camilla som står för barna-avlandet i vår släkt.

Ja det är klart man blir lite sugen! Men men, jag har hela livet på mig!! först några häst-bäbsar, sen egen!!
Jag är frivillig barnvakt istället! =D