God morgon 2008-03-17
Ett snabbt god morgon innan jag kastar mig i bilen och åker till Rimbo. Jag skall träffa en tjej där senast halv sex, för vidare resa till Jordbruksverkets registratorträff i Jönköping.
Ha en bra dag!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

Godmorgon i landet! HEmma igen efter en intensvin helg i ponnytravets tecken. Sara har kursat med Mysli i wetsernridning och lät nöjd med helgen, SImon kom hem inatt någon gång, jag hörd etraktorn… Peter är framme i Falkenberg och idag ska jag jobba, och sedan ska Sara och jag på körtärning med Yazzå och Primula.

God Morgon I dag fick jag vänta med att släppa ut hundarna för det behagade stå en ÄLG utanför dörren som inte ville gå, Den brydde sig inte om att Antika (schäfer) vrålade den bara blängde och skrapade med foten. så nu ska jag gå till stallet en timme senare än vanligt Så ha det där ute
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
# 1 Snart 1.24 cm då! Mätte ni bara eller hann ni med att träna också?
Nu ska jag snabbt till arbetet, men har en kort dag och det är skönt.
Ha det så bra!

#4 Ja hon håller på att bli en stor tjej nu!
Vi hann träna oxå, men bara runt träningsbanan eftersom stora banan är stängd på söndagar.. Hon var jätteduktig, men hon hade inge sällskap så vi får hoppas på det till nästa gång.
En kille som har jobbat med min syster förut och som jobbar hos ett annat proffs nu tyckte att hon var en jäkla fin ponny och frågade vad hon hette så han kunde hålla koll på banorna:)
Godmorgon! Måndag igen, och i morgon är det fredag och sen söndag eftermiddag och så har det gått en vecka till … Huvva!
Har redan hunnit med tvättstugan och första kaffekoppen, och snart är det hundpromenaddags. I dag ska KH och jag göra Svängeln, Upplandskuskarnas tidning, men först måste jag åka och köpa färg till skrivaren - annars blir det inte mycket till tidning inte!
ha det gott alla! :)

Morrn morrn… idag hänger ögonen nere vid knävecken…. och kallt och snörigt är det oxå- Jag fick precis ett sms från mina föräldrar - i TAHILAND… de låg på en strand och fick fotmassage-- hrmpfff. Orättvist.
Lite plugg och naprapaten och ännu mer plugg idag….
*drömmer om sol och värme* Lägger in en bild från mitt livs resa till Sydafrika… det är bara en tidsfråga innan vi åker dit igen….

#7 Det där lät väl inte NÅGOT orättvist
! Inget avundsjuk alls ;) … Sydafrika… Hm, lite annat än Östervåla, och de små sjöarna häromkring (inte för att det går att bada ännu på ett tag, men i alla fall).
Här är det 2 plusgrader, och jag skall snart åka iväg och ID-kontrollera ett halvblod. Hästarna som skulle ut är ute, och hästarna som skulle in är inne. Nu återstår det att sko idag igen, samt att åka till bvc'sprykolog för att höra hennes utlåtande om yngsta dotterns eventuella ADHD.
Ha en bra dag allihopa!
# 8 Lerinpackning och fotbad kanske är jätte bra för oss tvåbenta?
Många stallar har ett eget litet SPA hemma i år.
# 5 Kul att höra, alltid roligt att veta hur det går för er!
#8 => Skönt att utredning pågår för yngsta dottern - allt blir så otroligt mycket lättare när man vet, och då kan man också få den hjälp man behöver! :)

Goddag gott folk! Även jag är hemkommen från helgens stämma och rep. möte. Eftersom jag då inte gjorde så mycket jobb i stallet i helgen, så är det fullt upp när jag kommer hem från skolan idag!
God "Förmiddag" eller vad det blir. ^^
Själv är jag nyss hemklommen från tandläkarn. Hua, ska aldrig mer få hål i mina tänder. Lagade en tand idag och är så spruträdd, men som tur va så gick det bra. Snart ska jag ut och köra häst i det otroligt konstiga vädret. Det snööööar! :S Igår var det vår med över 5 +. Konstigt väder säger jag bara!

Goddag!
Jag är bara hemma för lunch, dock fanns det inget stort mål man får i sig. Ska till Holmgård igen och träna hästar, har en 1-åring hon släppt på mig, sedan ska jag också vakta några när de tränar i vattnet så inget händer.
Men men, ska kasta i mig resterande mackor så ska jag åka sedan. Jag hoppas verkligen att vädret blir bättre mot eftermiddagen än det har hunnit vara. Det har bara haglat, regnat och varit molnigt efter varandra.
Fast det kan ju inte vara värre än haglet, då man knappt såg fem meter framför sig när man åkte hem på den stora vägen…
Trots det måste man ha glatthumör, sedan är det bara att jobba på! 

Åhåhå… Det snöar och är kletigare än någonsin, mina stövlar har fått värsta lerinpackningen någonsin när jag var ute och mockade i morse.
Qvanting är på dåligt humör och har skrämt skiten ur smågrabbarna, jag hittade strax före tolv stackars Östman utanför stängslet sen han fått schappa genom elstängslet. Fast han var rätt nöjd med att gnaga på gammalt gräs och blåbärsris på grannens granplantering. De fick inte alls dela hösilage som gick så fint tills igår. Jag får lov att lägga ut fler små högar där det är minst kladdigt och lite inne i boxen.
Vi längtar efter vår och stora hagar…
# 8 Jag håller med # 10
Läste nog inte så långt i ditt inlägg, det var en snabbtitt bara lunchrasten på jobbet. Hoppas allt blir till det bättre!