Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettur-spår
Läst 1005 ggr
Cara-Mia
0

Vem vinner...

Vem vinner melodirfestivalen ikväll?

Cara-Mia
0

Jag tror Charlotte Perelli, men Sanna Nielsen´s låt är jätte bra men jag tror inte att en balad vinner.

Tittut
0

Nordman hoppas jag!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Wruss
0

Bröderna Rongedal hoppas jag - man blir glad av den låten :-)!!!

Jossa
0

Lugnt Sanna Nielsen eller Nordman i mina ögon Cool

Fiffilura
0

Jag är helt övertygad att Perelli tar hem det… inte riktigt i min smak, men tror den funnkar i stora finalen! Gillar annars Nordman, men tror ni de funkar?

Mina absoluta personliga favoriter är Sibel och Therese Andersson, helt underbara låtar (jag som inte ens gillar ballader!!) men ingen av dem funkar i större sammanhang!

[Croneld]
0

Vi i vår familj röstar på Björn Gustavsson. Va,  fick vi inte rösta på honom? Vi ska göra grönsaksdipp och samlas framför nya teven.

CarinaO
0

Charlotte vann :) fast det var jämt i slutet..rösta på Christer Sjögren bara för att reta "gubben" :)

Men självklart så var ju Charlotte bäst :)

Anna-Uppsala
0

BWO var bäst - och de är de enda av artisterna som jag tror kan slå internationellt. Tycker större delen av startfältet, utom möjligen Perelli, var ganska typiska svenska "svensktoppsstjärnor" som blir jättestora i Sverige, men aldrig lyckas nå utanför våra gränser …
Dessutom - hur många här kan nynna på refrängen i Perellis Heroes - och hur många kan nynna BWO:s refräng i Lay your love on me?
Själv kommer jag inte alls ihåg hur Perellis låt lät - den har redan ramlat bort ur huvudet …

ebba93
0

BWO

amandahandersson
0

Charlotte Perrellis låt föll inte alls mig i smaken. Hade precis som svenska folket hellre sett Sanna Nielsen som segrare.
Fast jag tyckte ändå BWO skulle ha vunnit (:

MagganS-B
0

BWO var bäst, tätt följd av Rongedal. Det skall vara låtar man minns refrängen på, och som är lätta att sjunga! Ex.-vis Nordman är lite "för mycket"…….Sanna Nielsen är bra, men det är ju låtarna som skall sitta…….Hur många låtar minns NI från dom sista 5 årens Musikfestivaler???????

Cara-Mia
0

# Jag minns många då jag är en sclager nörd…..Generad

Charlottes låt tror jag kan slå bra internationellt. Tror att hon kan vinnastora finalen. Men det blev ju riktigt spännande i slutet.

Jarhultdenyngre
0

Charlott Perelli ser ut som en "orch" (saganomringen(de onda snubbarna)) och jag blev väldigt arg på alla jury rösterna…  Men man kan ju hoppas ¨på att hon tar hem den stora segern.. Annars hade väl folket inte skickat henne….

ryttarn
0

#13 Orch? Där ligger snarare Krister Sjögren i såfall, eller han kanske är ett bergstroll….

#12 Här har du en till ;-) Har inte missat en enda melodivestivalsavsnitt eller ESC sedan 1975…..

Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus

Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!

Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

www.isil.se