Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettallmänt
Läst 1542 ggr
[piraten90]
0

Köpa russ?

Jag funderar på att köpa ett Gotlandsruss som jag ska köra och rida. Men jag undrar om jag är för tung/lång?

Jag är 157cm lång och väger 42kg. Jag kommer inte att växa något mer men jag kommer att gå upp i vikt såklart.

Varför jag vill ha just russ är för att jag vill köra men jag vill ändå kunna rida ponnyn.

Jag är 18år och är inte tävlings intreserad så att jag är över ponny åldern gör inget.

MagganS-B
0

Du har helt perfekt längd och vikt för att kunna ha kul med ett russ! Du kommer säkert att kunna rida russ hela livet! Lycka till med köpet!

[piraten90]
0

Tack för svaret! Då blir det ett russ! Hihi

Russtoka
0

Det kommer att passa dig perfekt! Lycka till med köpet och att du hittar ett trevligt russ du får många roliga äventyr med!

Jag är lite längre och tyngre än du, rider mina russ ibland men kör mest. Leil Gaist, den bästa kamrat jag haft på många år. Så samarbetsvillig, så modig, så klok, jag saknar ord för hur glad jag är för min tappre lille bagge. Får du en som han blir du jättenöjd, jag garanterar.

karisma
0

hej du jag själv rider mina russ 160 lång 58 kg tung har alldrig varit problem. Cool

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

SigneK
0

Klart att du ska ha ett russ ju!