God Morgon 2008-03-14
Morgon där ute, vet inte hur många gånger jag skrivit denna mening i vinter? Roslagen bjuder idag på regn och + grader, det var väl en riktig nyhet. Nu har jag kursat färdigt på slu för ett tag i höst har de en ny kurs som heter FRÅN HINGSTVAL TILL AVVÄNJNING få se om jag årkar då just nu är jag mättad på resor och vill bara vara hemma. Ha det gott där ute
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

Godmorgon i landet! Även här är mulet och nollväder, nere i byn är asfalten nästan helt framme, annars märks det inte av så mycket att det varit plusgrader i nästan en vecka. Var i Boden igår och skötte inskrivnignen, på banan var det is, även om det börjat slå igenom på några ställen. Idag blir det att vara hemma och röja litet, för imorgon bär det av på rep.skap och årsstämma för SPTF. Sara ska på westernclinic i helgen, och Peter fick lov att jobba eftersom den han delar bil med är sjuk…
Här i Odensala är det snöblandat regn som trillar från skyn, bläväder igen.
Elin och jag hade lyckats stänga in och glömma bort Greta-get i natt, så hon var väldigt olycklig på morgonen. Pinsamt!
Artikeljobb på gång, sedan tandläkare på dagen, urrk.
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
Här är det dammsugning som gäller - tyvärr! Min pappa kommer på besök, så nu ska ungarna och jag göra en superstädning på en timme. Båda är hemma från skolan i dag - yngsten fick ledig för alla hans lärare har influensa (!) och den äldste kännr sig trött och hängig, och har snorat omkring i flera dagar.
Nå, bäst att sätta igång … Tur att det åtminstone är grått ute, så det inte känns som om man missar något!
God lunch! Snart är det helg…skönt det behöver jag, det har varit en jäktig vecka. Hoppas ni får en trevlig helg för det ska jag ha!

God eftermiddag!
Precis kommit hem från jobbet och är jättetrött. Har varit en tung vecka. Nu ska vi fixa stallet innan dotterns ridlektion, sedan är det viloläge som gäller.
Grått och trist här också men regnet har fått lite inslag av snö vet inte om det är bättre.

God eftermiddag!
Jag har varit hemma från skolan i 2 dagar nu, lite tråkigt men jag har så ont så jag klarar inte av att gå dit heller. Tråkigt nog innebär de ju oxå tt jag inte kan träna Gertis idag som planerat. Förhoppningsvis kan jag köra Lilla Hjärtat imorgon. På söndag ska hon mätas men jag gissar att hon hamnar på 122-123cm:)
Ha de bra!
God eftermiddag!
Metrologerna hade för en gång skull fel. De sa mulet och en och annan regnskur.
Har varit ute och fotat unghästar och kört Pepsi i strålande solsken. Dock är det inte jättevarmt.

Bättre sent än aldrig? Jag gjorde faktiskt ett försök i morse, men då gick det inte att komma in på iFokus.. Jag har iallafall hunnit med att köra en av 2åringarna idag, och jag är så stolt, för hon är såå duktig
Just nu så packar jag, för imorgon bitti så åker jag till SPTFs årsstämma och rep.skaps möte.
Ha en trevlig helg allihopa!