God Morgon 2008-03-12
Morgon alla där ute roslagen har just nu uppehåll och 5,2+, så det är helt underbart om det blir dag två utan regn. Idag var det bara att stiga upp tidigt för det är foder kurs på Täbygalopp idag. I kväll ska jag mingla på den ny öppnade hästaffären i Norrtälje få se om de har något vettigt sedan stupar jag nog i säng Ha det gott där ute och var rädda om varandra
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

Så länge varade gjädjen om uppehåll nu vräker det ner
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
God morgon! Jag vet inte om jag vill gå upp om det regnar. Men hästarna vill väl ut så jag ska dit nu .Alarmklockan som brukar ringa 5.00 är ändrad till 5.30. Jag vill nämligen se vad jag gör och det har jag nu möjlighet till för runt 6.00 har det hunnit bli ljust.
# 0 Vi ses i minglet!
Godmorgon!
I går fixade jag ju bilen, så i dag bestämde jag mig för att besiktiga den så fort som möjligt - fast jag egentligen inte hade tid förrän om två veckor. Men det är lika bra att få det gjort medan den är hel utanpå och ren inuti - så 13.10 bär det av till Librobäck. Håll tummarna! :)
I övrigt insåg jag i går kväll att det bara är 6 1/2 vecka kvar till första serietävlingen. kanske dags at Hjördis och jag slutar vila oss i form, och satsar på lite allsidigare träning?! ;)
Här är det gråmulet värre. Seg är jag också, segare än vanligt är väl bäst att tillägga. Vår hanhund var på friarstråt i går kväll och kom hem först halv ett i natt. Det var länge sedan han var borta nu, och jag började bli riktigt orolig.
Idag måste jag åka och handla, tanka bilen och sådana trista saker. Idag fyller ungarnas kusin 30 år, så vi ska dit på uppvaktning i kväll. Det lär bli livat. Elin avgudar henne snart 2 åriga dotter, och hon längtar redan dit.
Ha en fin dag, och mingla försiktigt!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus

Godmorgon i landet! Idag blir det fullt upp! Sara ska till sin största storasyster som är frisör och fixa håret, och sedan ska hon till skidbacken för skolan har friluftsdag och jag har fått förmånen att jobba idag, så det ska hinnas med. Westernträning ikväll, så jag får sluta jobba tidigare… Ska ta med Sigrid, hon ska ju sättas igång, det blir spännande. Tänkte western kan vara en bra sak för den hästen :D
God morgon alla!
Här utanför Umeå är det grått som tusan, slaskigt, isigt, varmt och mulet. Morgonpromisen med hunden är en halkig historia.
Det blir en vanlig dag för mej, skola och en oplanerad kväll. Vill jobba med alla hästarna men får nog se mej besegrad av underlaget när det gäller islandshästen & Lejonhjärta, för dom är båda barfota och den här isen är ju hopplös.

God eftermiddag!
Här har det regnat hela dagen och ännu öser det ner, nu är det lerigt men hällre det än snö och is. Nu är våren på väg!
Har precis varit ute och kört en snäll Gerti i regnet, hon är så duktig lill-tjejen!
Ha det bra!
Och jag är på benen igen efter att ha legat sjuk en vecka. Fy vad eländigt det är att vara sjuk men nu är det nya tag som gäller. Go kväll