Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 778 ggr
StuteriSolo
0

Godmorgon 08-03-10

Godmorgon i landet! Igår var det blötsnö som kom ner mest hela dagen, och på tvären. Ut med hästarna blev det inte alls. Idag är det mulet och varmgrader, och mer snö är utlovad. Jag ska jobba hela dagen idag, få se om Sara får med sig några kompisar så de kan fara ut med hästarna.

MagganS-B
0

God Morgon!

Nyss uppstigen, vår i luften, fågelsträck, antagligen gäss, som snackade högljutt…..Hoppas alla russvänner hade en bra helg på Gotland, träffade bara ett par, men dom var nöjda tror jag. Tack för visiten Anna och Josefina! Var och mätte hästar i går, en B-ponny (russ) som blev en C-ponny…….synd! Både mätmän, veterinär och hästägare blir lika ledsna varje gång…..

Tittut
0

God morgon!

Schemat omlagt, eftersom sambon är borta en vecka och åker skidor.

Det var en jättetrevlig helg på Gotland, som alltid. Ön är som de flesta vet, i allra högsta grad beroendeframkallande…

Här regnar det och jag har massor att göra efter helgen, så det är väl bäst att borra ner huvudet och börja knappa. Tur man har radion som sällskap!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

karisma
0

God morgon ett stort Tack till alla på gotland för en välorganiserad premiering. Åter på fastlandet trötta och lite slitna både Qluring och jag, nu ska han få en välförtjänt vila och bara leka med kompisarna. Och nu äe det dax att röja efter helgen Ha det gott alla där ute

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

ryttarn
0

Godmorgon….

Regnet droppar ner och molnen ligger nästan på marken. Både jag och hästarna längtar efter sommar och sol. Dessa lerhål till hagar gör att man mår lite dåligt när hästarna tvingas gå i sörjan….

Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus

Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!

Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

www.isil.se

Anna-Uppsala
0

Malin => GRATTIS!!!! :) Kul med Qluring - det är dig väl unt efter allt jobb! :)

Här är det tidigt för mig, som är nattuggla, men sent för alla som är i skolan eller på jobbet. I dag är det massor att göra - ska städa ur bilen och hämta en baklykta som jag köpt på skroten, för i morgon ska bilen få träffa doktorn för en liten uppfräschning inför besiktningen.

men först en kopp kaffe och en macka - och sen ut med hunden i regnet … Brrr!

[Croneld]
0

God dag! Jag har inte sovit till nu..men har hunnit arbeta och är åter hemma innan jag ska på några möten ikväll igen. Jag var med år 4 till schack4an i helgen och de gick vidare till finalen i Globen, så de var riktigt nöjda i skolan idag.

Ha det bra!