Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikett: god-morgon
Läst 615 ggr
Tittut
0

God morgon 2008-03-09

Hej alla!

Sitter nu på Gotland och väntar på att det ska bli frukost. Det är dimmigt ute, men hoppas det klarnar upp under dagen. Ska gå och se om några av våra ifokuskamrater är vakna. Det låter utanför dörren, det kanske är Jarhult dä eller dy, ska kolla!

Ha en bra dag!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

StuteriSolo
0

Godmorgon i landet! Vi har tagit sovmorgon idag, och ute är det mulet och det snöar, enligt smhi ska det tydligen snöa hela veckan… Det är runt noll ute och blåser frikst, blir spännande att se hur vädret utvecklar sig. Planen för dagen är rengöring av smådjursburar och motionering av hästar. Köket behöver också en omgång, och sedan är det nog kväll…

[Croneld]
0

God morgon, jag har tagit sovmorgon och ska nu först "gå upp", då menar jag hoppa ur morgonrocken och ta mig in i duschen. Sen blir det nog en tripp till Stockholm för kalas hos brorsan, vars barn har fyllt år.

Ha det bra!

MagganS-B
0

God morgon!

Här håller solen på att bryta igenom, hästarna är ute och nu är det snart dags att åka och slutmäta ett russ! Hoppas att ni som besökt hingstpremieringen får en fin dag!

Tittut
0

Det blåser i hamen i Visby. Mammas lilla bil gungar den också, hoppas jag inte blir sjösjuk på ävgen hem, det vore just kul!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~