Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 466 ggr
StuteriSolo
0

Godmorgon 08-03-08

Godmorgon i landet! Här har vi vaknat till en strålande morgon, 20 minus och solsken. Jag ska jobba idag, och övriga familjen ska vara hemma och lata sig. Sara hade väl en plan på att ta med sina kompisar ut och rida efter lunch när det blivit varmare. Hoppas vädret är lika fint på gotland:)

MagganS-B
0

God Morgon!

Har sovit mer än 12 timmar!!!!! Var så jättetrött i går kväll så jag orkade inte ens gå på Russmötet….sov i stället! Det har varit en tuff vecka som gått……Nu skall jag i alla fall strax åka till jobbet, sen får vi se om det kommer några "russbesök" på eftermiddagen…..Gråväder har vi i dag, inte en sol så långt ögat når, men lärkorna kom i går…….

garrilina
0

God Morgon!

Tung blöt snö i riktning på tvären är vad som kommer här. Temperaturen är +1. Såg den första krokusen vid husväggen i går och den ser man inte idag. Tyckte att våren var på väg igår men nu ser det ut sommaren vintern har kommit på riktigt, lite sent.

Ha en bra dag!

[Croneld]
0

God morgon! Nu väntar jag med spänning på resultaten från Gotland..

Ha en bra lördag!

Jenniferohlson
0

God förmiddag eller lunch!

Imorse när jag vaknade snöade det för fullt och det hade kommit ganska mkt, är både glad och missnöjd över den, jag ville ha vår nu men jag får ju bra körvägar av snön iallafall:)

Nu har jag och mamma varit och handlat mat till alla djuren, nu ska det ätas lunch och sedan tar jag och Gerti en tur i den nya snön!

Ha det bra!

Anna-Uppsala
0

Mitt på dagen och kaffe i magen!
Ute skiner solen bland en massa stora moln och jag ska strax bege mig till stallet. Ska städa ur bilen i dag, för på tisdag ska den till bilmeken och den ser förskräcklig ut inuti med lera, hästhår, höboss och lort precis överallt …*suck*
Mina bilar lever ett tufft liv - det är det minsta man kan säga! abr>