Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettallmänt
Läst 614 ggr
Tittut
0

Dagens bild 2008-03-07

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vad är nu detta?

Jo, en bild som skall försöka visa en typisk russpäls, fast det var rysligt svårt att få till den…

Man ser tydligt de glatta och raka täckhåren, som ser ut som flimmerhår mot den mjukare bottenullen!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Fiffilura
0

*asg* Precis sådär ser mina ullbollar ut… och när solen skoiner rakt in i det där så ser de bara för bedrövliga ut nu….

Nitro
0

Dagens bild (tagen igår men ändå).

Skärmnäs Pigall i årets första snabbjobb. Urläckert väder och världens bästa häst, kan det bli bättre?!

MagganS-B
0

Dagens bild handlar inte om russ, men om VÅREN!!!!! Tagen nu på förmiddagen, lärkorna har kommit i dag också!

Evis
0

Massa hagbus så här på våren. Lejonhjärta & hans "partner in crime" islandshästen kan hingstleka flera timmar i rad.

Evis
0

Jag vill inte bara visa en enda bild så jag har flera dagens bilder ;)

Lejonhjärta fick följa med som löshäst när jag red kallblodet. Vi for ut off road i djupsnön och pulsade. Skitjobbigt för liten ponny, men det blir fina muskler!

Evis
0

Än så länge är Lejonhjärta rätt fin i pälsen, men han brukar kunna se rätt raggig ut vid fällningen och den är ju igång på allvar nu så jag väntar mej någon månad av "rugguggla".

Evis
0

En till, det har varit fantastiskt väder här så hästarna står och solar ett par timmar om dagen, och njuuuuuter lika mycket som jag & de andra djuren på gården (vovva & katt)

florence-S
0

Väntar på mina "sommargäster"

MagganS-B
0

# 8 Visst är dom söta! Vi har också haft såna i stallet…..