Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 902 ggr
karisma
0

God Morgon 2008-03-07

Morgon alla där ute Idag är det full rulle och raka rör, om jag ska hinna till färjan i kväll. Den skitiga vita hästen ska bli vit packa åt oss,sedan ska det packas åt hundarna som ska vara bort över helgen se till att allt finns till de andra djuren. Så det är dax att stänga denna maskin och sätta fart Ha det gott över helgen så hörs vi Glad

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Tittut
0

Hej Malin!

Jag sägder detsamma, men jag har det lite lättare. Ingen häst att putsa på!

Far till båten om ett par timmar, och har lovat att hjälpa sambon att stryka finskjortan, så det är väl bäst jag tar mitt ansvar.

Ha en trevlig helg!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

[Croneld]
0

God morgon!  Ha det så trevligt på Gotland ni som ska dit och jag håller tummen för den vita hästen samt alla andra som ska visas för alvelsvärdering. Kanske blir det lite kort sedan?

Trevlig fredag!

StuteriSolo
0

Godmorgon i landet! Återbördad till hemmet efter en äventyrlig resa. I tisdags gick kopplingen på lastbilen vi körde, och efter diverse förvecklingar kom vi hem natten till igår, och jag jobbade ju igår, så litet utmattad kände jag mig igår kväll jag kom hem från jobbet. Tur svärmor finns, hon hade gjort middag åt familjen… Idag blir det mer jobb, och körning om det inte är för kallt ute, och så ska vi hanlda eftersom vi varit borta nästan en vecka… Barnen är nöjda att vi är hemma, och mest nöjd är nog vovven:D

garrilina
0

God morgon!

Här har det blåst sedan igår eftermiddag så det har varit svårt att ta sig framåt i motvinden, enligt väderrrapport ska det lugna ner sig under dagen. Nu är snart denna veckas sportlov slut, tiden går alldeles för fort. Ska på kurs i morgon i smyckestillverkning i makramé kul att få lite ideér att använda i jobbet.

Lycka till på Gotland!

Ha en bra dag!

Impulz
0

God morgon! Här skiner solen idag igen, fast det kommer säkert regn imorgon, det tycks blir det varje lördag när vi ska in till banan och träna… Måste säga att jag är lite avis på er som åker till gotland, hade varit roligt att få vara med o kolla där nere! Själv ska jag göra det gamla vanliga idag, långdag i skolan och sen ut och rida när jag kommer hemSkrattande

Ha en trevlig dag allihopa!

MagganS-B
0

God morgon! Solen skiner från en molnfri himmel och det blåser inte! Började rengöring av skitiga hästar i går, men hann bara med en p.g.a. lite tråkiga händelser. I dag känns det dock bättre på alla håll och vi tar nya tag! Inga svårigheter är så stora att dom inte kan övervinnas på ett eller annat sätt! I kväll är det årsmöte i Russföreningen, skall dit och hämta ett 2.00-diplom som jag själv tillverkat!Skrattande

Jarhultdenyngre
0

God förmiddag, Vi gör nu de sista som måste göras innan vi ger oss av till båten som går till gotland. Vi får hoppas på att vädert håller i sig, MagganS-B s rapport låter lovande..

Ni som ska till Gotland, Vi synes på båten, Ni andra få ha det så gott med.. Tjooo på er alla…

Anna-Uppsala
0

God förmiddag på er!
Här skiner solen och det är underbart vårväder ute. Jag ska skriva en text jag gått och dragit på i flera veckor, men nu är det definitivt deadline - så det är bara att spotta ur sig den. Sen blir det stallet i eftermiddag och connemaror i kväll - skoj! :)

Christina-Lundberg
0

God lunch på Er alla…
Här uppe har det snöat hela natten… när kommer våren???
Vi har snö och åter snö.. jag börjar bli lite less på all snö.

Fredag innebär städning… och dansa med dammsugaren/vaskmoppen till klingande toner från Radio Rix… vad gör man inte för en liten sväng om, om man är singel:)))

Jag vill önska Er alla som skall till Gotland Lycka till!

Ha en trevlig helg alla där ute.

//Christina

Malu
0

Då ses vi ikväll då Maggan! Jag ska ta mig de 8 milen till Stenkyrka jag också för att hämta diplom för Årets Russkörhäst Magnum S.A.K.
Solen skiner med all sin kraft ännu så här dags på dan..hoppas det håller i sig över helgen!