Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettkör-travsport
Läst 1932 ggr
entill
0

Allroundchampionat

Nu kör vi… Mälar-Russ championatsgrupp är klar med sin utredning. Det blir ett Allroundchampionat på Sundbyholm även i år. Gå in på Mälar-Russ hemsida och läs mer! Alla medlemmar i russavelsförening är välkomna att deltaga, alltså inte bara "Mälarrussin"

Agneta Hecht, medarbetare på gotlandsruss ifokus

www.vikingponnycenter.se
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ!  ~~

[Tjiwi]
0

Kul!! Trevligt med lite ändringar, hoppas det inte kolliderar med något annat för vår del.

Teja-Bea
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Wohoo!! Årets höjdpunkt!

Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~

Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus

Andy
0

Härligt, synd att inte min pålle finns kvar, han älskade verkligen den tävlingen!

[Croneld]
0

Vad kul! Jag får väl börja träna med käpphästen då! Nähä, var detta inget för mig?? Då ska jag sporra några andra med russ att deltaga…

StuteriSolo
0

Såg ju skojigt ut! Vi har ju semester då…

Cara-Mia
0

Kommer nog om det inte är något annat på gång. Det är bara att hoppas på att hästen håller sig frisk.

Ssannna
0

Yeah! Årets roligaste helg! Skrattande

[Grabbarna-A]
0

Det är ju bara att ta fram almanackan och boka upp den helgen- ju fler som är med desto roligare Skrattande.

hjollan
0

kul

hjollan
0

kul mormorSkrattande

MonteMira
0

Mira kommer att vara med  =D  ska bara hitta en ryttare:D

Tusen
0

#11 Kan du inte rida själv då? Det är jätteroligt. Annars har vi ryttare i alla möjliga åldrar, längder,vikter och kunskapsnivåer här i Vickelby. Behöver du hjälp så säg bara till. Vi hjälper dig gärna. Fast roligast är nog ändå om du kan rida själv. Finns ju inget krav på åldersgräns i denna tävling.Glad

MonteMira
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#12 Haha det är inte åldersgränsen jag e rädd för..Är både för lång och för tung för min ponny, de e därför ja inte kan rida själv XD..

Det låter ju kanonis att ni har många ryttare, ska absolut tänka på de, jag hojtar till =D

ElinLilja
0

Har det alltid varit 3 dagar?

Hade tänkt att min grabb skulle vara med men lite jobbigt att åka 3 dagar i sträck. Eller kan man bara vara med i vissa grenar? Har för mej att man kunde det tidigare i alla fall… eller?

entill
0

Det var enda sättet att "få ihop" tiden. På freddagkvällen kommer trav- och montèloppet att gå. Lördagen är det ju utställning och någon mer klass och på söndagen går resten. Som vanligt är det möjligt att vara med bara i vissa klasser, men om man vill tävla om championatstiteln måste man vara med i alla grenar.

www.vikingponnycenter.se

ElinLilja
0

Jo det är så sant! Och man kan ju sova över (om man inte hade haft ett gäng till hemma)

Okej vad kul då får jag se hur jag gör. Det spelar ingenroll om det är olika ryttare/kuskar i varje gren eller så?

entill
0

När det gäller stallplatser kommer det att finnas ett begränsat antal tillgängliga, i första hand avsedda för långväga gäster. Sängplatser är det värre med, men man kan ju alltid tälta.

Man får ha olika ryttare/kuskar i varje klass om man vill.

www.vikingponnycenter.se

Tusen
0

Jag tror att om man är ute i god tid kan både det en och det andra lösa sig för både häst och människa, då det gäller övernattning.

Impulz
0

Jag måste ha världens största otur… Första året som jag ville vara med så lyckades det krocka med hemma-tävlingen, och då är ju familjen funktionärer osv så då var jag tvungen att hoppa över det, sen ändrades upplägget så att jag inte kunde vara med, sen blev det ju inget förra året och iår så ligger det helgen direkt efter östersunds dubbeltrav, det enda som vi varje år åker till, så nu finns det en risk att jag inte kan vara med i år heller beroende på om Sune har lopp båda dagarna där…Ledsen

entill
0

#19. Vad har Sunes lopp under två dagar med championatet att göra? Detta är ingen officiell tävling. Det är en träning i olika discipliner över tre dagar. Dessutom är inte SPTF inblandad på något sätt. Detta är en LEKSkrattande

www.vikingponnycenter.se

pillidill
0

Den bästa leken på hela året!Skrattande