Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 471 ggr
Tittut
0

God morgon 2008-03-01

Mars månad, känn på det ni!

Ute regnar det. Jag ska äta lite frulle snabbt, och sedan ge mig av till Märsta, där jag blir upphämtad 05.30. Fjordkurs på schemat i helgen.

'"Vad en vet vet ingen, vad två vet vet alla"

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

karisma
0

God morgon här i roslagen regnar det åxå det är bara att ta fram sjöstövlarna, ska det aldrig ta slut?  Inget särskilt på schemat idag år väll att håla leran irån mig, Ser fram mot morgondagen då det är årsmöte på Norrveda och träffa russfolk det är alltid trevligt Ha det gott där ute

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Kaxa
0

God morgon. Har just kommit till stallet för att snart ut och rida i regn och blåst. I dag blir det att städa stall och borsta hästar för att förbereda till i morgon.
Hinner köra kanon en sväng också.

MagganS-B
0

God Morgon! Här öser regnet ner, tur att vi skall vara inomhus och mäta ponnysar…..våra egna tanter får stå inne i sina boxar i dag, vill inte släppa ut dom i lervällingen. Dom har ingen alls glädje av att äta sitt hö och sen stå och glo i vätan.

Ha en bra dag!

dullen
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God Morgon, i västebottens Kustland har vintern kommit … fast  man tycker ju att det är lite sent nu…,sista dagarna har det kommit ca 2 dm snö, och nu på morgonen är det -0,6 grader och mulet , men jag är glad att vi inte har regn .

Stallets morgonsysslor är avklarade med fodringar, utsläpp och mockning och nu är även den egna frukosten uppäten.

På schemat idag står  hämta spån, köra/rida 3 hästar samt försöka städa i huset( så trist)

En bild på hundarna, som verkar vänta på nå´t gott 

Ha en bra dag alla

[Tjiwi]
0

Morron, regn och grått här i Östergötland. Groomen, Helene kommer senare för att köra häst så vi får hoppas att det klarnar upp-vill ha som igår-SOLSKEN!!!

garrilina
0

God förmiddag!

Här regnar det och blåser. Trist, det var så fint i går eftermiddag när solen sken från en klarblå himmel och allt var vitt nu är snart den snön borta. Tråkig inledning på sportlovet.

Har tagit en liten sovmorgon, men nu är alla utsläppta och frukosten avklarad. Sambon och jag har hästarna själv i helgen dottern och hennes pojkvän har åkt iväg på en tripp och kommer hem i morgon kväll. På dagens schema står det en tripp till stan för några inköp sedan blir det stallsysslor och avslut blir det nog framför tv:n.

Ha en bra dag!

[Croneld]
0

God förmiddag! Jag har fortfarande morgonrock på mig…Men ska upp nu för har lite ärenden att uträtta, (inte till dig Anna) det är lite måsten som en husmor måste göra ibland…

Ha det så bra!

Lisa-trollet
0

God förmiddag Här e de snö ute. Idag blir de motionering av hästar.

[Grabbarna-A]
0

Här i Haninge vräker regnet ner, så trist. Pållarna fick vara inne enda till kl 10 idag, ska ta in dom redan vid 16 tiden så dom hinner torka lite innan vi går ner till ridhuset och löshoppar.