Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettbildserier
Läst 1957 ggr
Tittut
0

Dagens bild 2008-02-28

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Kan vi inte börja med en dagens bild?

Har du någon bild som du vill visa, släng in den här!

Den här tog jag igår. John Russ hade visst något att säga,,,,

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Amandaaa
0

Så sööt ponny :)

Fiffilura
0

Inte dagens…

Teja-Bea
0

Inte dagens bild men iaf min senaste. Silverboy låg och sov på måndagmorgonen efter en omtumlande utställning på söndagen! =)

Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~

Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus

[Tjiwi]
0

Ha, ha, Tittut, det är ju åt dig han räcker ut tungan……..här en bild som jag råkade ta i söndags på Njord, skulle ta bilder när han löshoppades men jag tog hela tiden för sent så han hade redan hoppat och på bilderna var det bara ett hinder….hmmm svårt det där när man inte är så haj på kameror, denna bild knäppte jag av av misstag men jag tycker den blev fin, eller??

skott
0

Marimo Skulle åka iväg på tävling.

Kändes insperarande att lasta honom..

Torpets
0

Sötaste och dyraste fölunge vi fått Torpets Ayla f2003 e:Citrus u:Demilia 4386.Det var den ,Tittut som kom som en glad/dyr överaskning…..

Tittut
0

# 6 Men hon var så söt, så det var hon väl värd!

Kul att se lite roliga och fina bilder. Ös på!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Jossa
0

Inte tagen idag, men funkar dock ändå ^^

Gillar Östmans stil på den här bilden Cool
Så går det när polarens bromsljus slutat funka, därav ska man alltid hålla avstånd till föregående fordon!

Hagelberg
0

Denna är inte heller tagen i dag men jag gillar den då det är min dotter och hennes ponny Jenka III

Anna-Uppsala
0

Den här är tagen i augusti förra året, och varje gång jag ser den längtar jag till sommaren!

Det är Hjördis från vagnsperspektiv, och fotograf är KH som har Prilla.

[Croneld]
0

Vilken härlig körbild, det är "rumpor" man vill se, på Gotlandsruss så klart!Flört

Här kommer en bild på alias "Lille Svarten" taget ganska nyligen när det var lite frostigt ute.

StuteriSolo
0

Från förra tisdgen när vi var i ridhuet, och jag inte red På ta l oma tt det är svårt att fota i ridhus alltså…

StuteriSolo
0

Den här blev bättre…

entill
0

En bild från domarutbildningen på Kvinnersta idag. Nordsvenske hingsten Orkan 1911.

Agneta Hecht, medarbetare på gotlandsruss ifokus

www.vikingponnycenter.se
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ!  ~~

entill
0

Här är samme grabb i ett annat moment

Agneta Hecht, medarbetare på gotlandsruss ifokus

www.vikingponnycenter.se
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ!  ~~

Millaaann
0

Jag gillar denna bild på Nicke, när vi är ute och kör en februaridag 2008 :)

Evis
0

#16 Vad härligt med vattnet också.

Jag tycker det är bra med en dagens bild!

Tyvärr har det inte blivit något fotat idag här men det här är i alla fall en av de senaste.

Farsan & min sambo gick lös med motorsågarna nere i hagen för att öppna upp lite (årets ved). Och hästarna tyckte förstås det var hur kul som helst. Och Lejonhjärta ska som alltid vara värst, mycket nyfiken och modig är han och vill "hjälpa till". :D

divansson
0

nån dag sen iaf :) Harry kommer alltid gåendes när man kommer med kameran =) synd att man inte hinner ta så mycket bilder innan han är För nära bara.

Mixie
0

Tycker den här är så härlig :) Första gången jag såg min häst i somras innan hon kom hem ;) Får mig att längta till sommaren så jag utnämner den till dagens bild från min dator :)

//Mickan

Anna-Uppsala
0

#16 - vilken fin körväg, alldeles vid vattnet! :)

ElinLilja
0

#3 Jag måste bara fråga hur ofta du borstar dina hästar egentligen per dag. Dom är ju alltid så rena och glänsande!

När jag äntligen får för mej att ta lite kort på mina pållar ser det ut som lerklumpar och ruggiga=Inga vackra syner!

Vad har du för hemligt knep?

Anna-Uppsala
0

#21 - Pälsglans, säger jag an att veta vad BJ använder …
Sprutar man lite pälsglans i manoch svans så försvinner lerklumparna helt av sig själva nästan. Däremot ska man vara försiktig med pälglansen där sadeln eller selen ska ligga - hästen blir nämligen väldigt hal … *harkel* …

ElinLilja
0

#22  Mina är leriga från topp till tå så det skulle gå åt tonvis med glans för att hålla leran borta Flört

Jasså har du också provat det där med pälsglans och sen rida. Visst är det kul! Vi var ett gäng som red barbacka på kvällen på Mantorps travslinga efter en utställning för några år sedan, nytvättade hästar och massa pälsglans då var man inte så kaxig uppe på hästryggen längre. Men ack så kul vi hade och jag tror att alla höll sej kvar på hästryggen…