Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettallmänt
Läst 1407 ggr
Angel
0

Mälarruss-möte?!

Någon som ska dit.. från Stockholm och kan tänka sig plocka upp någon (mig) på vägen? Sundbyberg eller senare längsmed E18. Vore toppen i så fall Glad

StuteriQveiar
0

Vi ska dit men det är väl kanske inte så med vägen…

Agge?

Teja-Bea
0

Agge och pappa (Torsten Jacobsson) åker nog tillsammans. Jag vet inte vilken väg de tar. Jag kan kolla med honom.

Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~

Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus

Teja-Bea
0

Veronica Demmers och Yvonne (skansen) åker ju från stockholm. Du kanske kan åka med dem?

Eller Liselotte (Tittut)

Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~

Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus

Tittut
0

Jag kommer inte, ska på fjordhästkurs i Småland.

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

[Grabbarna-A]
0

#3 Jag åker nog med Katta och jag tror det är fullt i bilen. Torpets (Ann-Louise) åker samma väg och hon kanske har plats?!

Norrveda
0

#4 Svikare!

Ni andra som kommer får förutom trevligt årsmöte, lunch bestående av paj, sallad och bröd.
Det blir visning av hästar och stall, både nya och gamla, via bild och i verklighet. Får sätta rideleverna på lördag i jobb med att borsta leriga hästar Glad
Välkomna!

ErikaSchieber
0

När är det ni igen? jag kanske kommer..åker i så fall från sollentuna och har nog inte full bil Glad

Mixie
0

#7 Jag bokar en plats!

//Mickan

Russtoka
0

Jag hade gärna velat komma till årsmötet, men i min situation som arbetslös är det inte ekonomiskt försvarbart med några resor alls just nu. Vi får se om vi kan komma till riksårsmötet i Höör i april. Får jag inget jobb snart blir det inga utställningsresor heller.

Tittut
0

# 9 Är det säsongsarbete du har haft på grönsaksodlingen?

Du får väl ta upp sömnaden igen, lite så där i blygsam skala. Dina tjänster verkar ju efterfrågade!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Angel
0

#7 På söndag kl.13. Säg till om jag kan åka med :) Kan ordna skjuts till Sollentuna..

ErikaSchieber
0

Då är det möjligt att jag kommer! I så fall kan du åka med..Men vart var det?

[Grabbarna-A]
0

# 12 Hemma hos #6

ErikaSchieber
0

Men jag vet inte riktigt vart det är! Vätö?

Angel
0

#14 Ja, det stämmer. Det finns en bra beskrivning på inbjudan, tar den med mig :)

Russtoka
0

# 10 Jo det är säsongsarbete.

ErikaSchieber
0

#25 Okej..det känns lite dyrt att åka själv men om vi kan dela på bensinkostnaden så går det bra :) Här är mitt nr. så kan vi bestämma vart vi ska ses: 0709422263

Angel
0

#17 Ja det låter bra! Jag ringer dig imorn :)