Mälarruss-möte?!
Någon som ska dit.. från Stockholm och kan tänka sig plocka upp någon (mig) på vägen? Sundbyberg eller senare längsmed E18. Vore toppen i så fall 

Vi ska dit men det är väl kanske inte så med vägen…
Agge?

Agge och pappa (Torsten Jacobsson) åker nog tillsammans. Jag vet inte vilken väg de tar. Jag kan kolla med honom.
Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~
Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus

Veronica Demmers och Yvonne (skansen) åker ju från stockholm. Du kanske kan åka med dem?
Eller Liselotte (Tittut)
Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~
Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus
Jag kommer inte, ska på fjordhästkurs i Småland.
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
#3 Jag åker nog med Katta och jag tror det är fullt i bilen. Torpets (Ann-Louise) åker samma väg och hon kanske har plats?!

#4 Svikare!
Ni andra som kommer får förutom trevligt årsmöte, lunch bestående av paj, sallad och bröd.
Det blir visning av hästar och stall, både nya och gamla, via bild och i verklighet. Får sätta rideleverna på lördag i jobb med att borsta leriga hästar 
Välkomna!

När är det ni igen? jag kanske kommer..åker i så fall från sollentuna och har nog inte full bil 

#7 Jag bokar en plats!
//Mickan

Jag hade gärna velat komma till årsmötet, men i min situation som arbetslös är det inte ekonomiskt försvarbart med några resor alls just nu. Vi får se om vi kan komma till riksårsmötet i Höör i april. Får jag inget jobb snart blir det inga utställningsresor heller.
# 9 Är det säsongsarbete du har haft på grönsaksodlingen?
Du får väl ta upp sömnaden igen, lite så där i blygsam skala. Dina tjänster verkar ju efterfrågade!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

#7 På söndag kl.13. Säg till om jag kan åka med :) Kan ordna skjuts till Sollentuna..

Då är det möjligt att jag kommer! I så fall kan du åka med..Men vart var det?
# 12 Hemma hos #6

Men jag vet inte riktigt vart det är! Vätö?

#14 Ja, det stämmer. Det finns en bra beskrivning på inbjudan, tar den med mig :)

# 10 Jo det är säsongsarbete.

#25 Okej..det känns lite dyrt att åka själv men om vi kan dela på bensinkostnaden så går det bra :) Här är mitt nr. så kan vi bestämma vart vi ska ses: 0709422263

#17 Ja det låter bra! Jag ringer dig imorn :)