God morgon 2008-02-28
Usch, gråväder och jag är jättetrött. Jag har gått och lagt mig för sent hela veckan nästan, och det klarar inte jag av.
Min sista jobbardag på brädgården idag. De behöver inte mina extratimmar längre, tyvärr.
Har extrabarn här i natt, och de sover som stockar alla ungar. Ska portionera ut dem lite här och var idag, eftersom det är sportlov fortfarande.
Ha det bra idag!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

God morgon grått och nollgradigt bara det får vara upphåll så blir jag GLAD. Måste åka in till byn och handla idag annars är allt bara som vanligt hästarna och hälla leran ifrån sig Ha det bra där ute 
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
God mogon, här är grått oxå men solen ska visst titta fram senare. Ungdomarna hittade en liten mes i snön men den gick inte att rädda. man blir så lessen. Önskar en bra dag till alla.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Godmorgon i landet! Här är litet blått mellan molnen, och tio minus. Sara kom hem igår kväll efter sitt travlägeräventyr med sin fyraåriga shettis, ponnyn har skött sig bra och Sara var nöjd. Någon westernträning blev det inte, då jag sa ifrån den eftersom jag inte visste när Sara kom hem, och tur var det… Vikör igen om två veckor istället. Idag blir det en tur för hela familjen till kotknackaren, sedan ska jag jobba mina timmar. Få se om det blir något gjort med hästarna, men gissningsvis inte.
Gomorgon! Solen skiner men det blåser lite snålkallt.Regnade o blåste igårkväll/natt så hästarna fick vara inne då.
Jobba som vanligt idag,var hemma igår för kände mig inte alls i form,men nu något bättre.Sonen på fritis o de ska på utflykt till Visby för ett besök på Fenomenalen där de gör mkt klurigheter o pyssel.
Hästarna motionerades igåreftermiddag så de får vila tills på lördag då det är provstart/licenskurs på travbanan igen.
Ska ta o löshoppa lilla Saphira ikväll,det gillar hon!
God morgon! Sitter just nu och myser med en varm kaffelatte. Barnen sover fortfarande och vi har också sportlov och extrabarn. Kusin Julia som var med dottern i Holland ville inte hem så hon åkte med från Arlanda till oss istället.
Vi överaskade dottern med att vi hade röjt hennes rum och städat så fint när hon kom hem. Det kan behövas lite utrensning ibland.
Ha det så bra idag!
Morron, här är det faktiskt sol och blå himmel idag. Vädret varierar sig kan man säga……

God middag , här skiner solen idag för en gångskull men blåsten den blir vi inte av med verka det som. Idag är faktiskt jag hemma från jobbet då jag fick åka hem igår från jobbet hade feber och värk i hela kroppen och mår väl lite bättre idag men inte så där jätte på hugget, så det blir till att bara ta det lugnt idag med.

God eftermiddaf!
Strålande sol, klarblå himmel och frisk vind. +6 så det vita som kom i förgår är nu borta igen.
Har haft elavbrott hela dagen p.g.a. att de håller på att plocka ner ledningarna ovan jord elbolaget har grävt ner den i stället. Så när jag kom hem blev det att gå ut och börja bära in hö istället för att motionera dammsugaren och nu när den har kommit tillbaka så fortsätter jag nog i stallet tills det är klart. Roligare att mocka än att dammsuga. Hovslagaren kommer vid 18 tiden och ska sko några hästar, bra om allt är klart då. Dottern kommer hem från Stockholm i kväll hela klassen har varit på studieresa i tre dagar. I morgon är hon ledig så då får hon ta stallet själv så det är klart när jag kommer från jobbet.
Ha en bra fortsättning på dagen.