Polar och Bris

Om jag inte minns helt fel så är din häst unik med att vara efter Polar och Bris, för det var nog enda gången som Bris fick föl efter Polar…
Däremot fick hon flera med andra hingstar. Vi i vår familj hade Fantom Roll, som var efter Munter. En mycket trevlig liten häst som startade litet på travet (rek 1.58 som 4-åring), men numer är duktig på dressyr istället.

#1 Tack så hemskt mycket för ditt svar :) jag har inte så bra koll på det här med stammar =) vi köpte honom på hans sätt och inte efter hans stamm=) men hade vart kul att få se lite bilder på halv syskon=D Härligt att han är unik i alla fall =D
Det finns en hel del bilder på polar. Bris är det nog värre med. Tror inte att det var så aktuellt att fota russton när dom premierades för ett par år sedan tyvärr. Du kanske kan ta kontakt med ägarna? Dom bor dock rätt avsides med. Du kan kolla upp adressen på ev Eniro
Johansson Bengt, Hemse Gotland
Jag brukar hålla till i hemse då min pojkvän bor där, kanske kan leta upp hennes ägare….Får se
Dom bor vid stora vägen från Visby till Hemse, ca. 6 km från Hemse, det är inte avsides…..jag har PM:at telefonnummer till _jag_!

Tack för svaren =) Bris uppfödare är samma som Neptuns =)
Jo, hon har haft samma ägare hela tiden, dessutom ägde han mor och mormor…..

Tackar:D