God morgon 2008-02-25
Sportlovsvecka här i Stockholms län. Egentligen skulle jag passa på och gå och lägga mig en stund igen, medan tid är, men plikten kallar faktiskt.
Några plus här och regn i luften.
Nu skall vi se om det var något kul visdomsord idag.
"Det goda säger man och gör inte, det onda gör man och säger inte"
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

God Morgon just nu uppehåll och några plusgrader ytsmeten består. I dag får jag nog jobba lite sedan måste jag gå över mina långhåriga hundar för de har jag inte rört i helgen. Sist men inte minst ridhuset ikväll det är hoppning fram till nio så kvällen blir sen Ha det gott där ute
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
Ja, sportlovet är nu igång även här på ön. Trots att jag jobbar i skola så har jag inte sportlov ändå…Storstädning står på schemat denna vecka.
Humöret känns inte riktigt på topp idag..hade gärna legat kvar i sängen ett bra tag till och få vara ledig.
Nåja, man överlever väl denna gråtrista dag också förhoppningsvis…Ingen bra start på veckan precis 

God Morgon! Jag hade inte sovmorgon, trots att det är sportlov för mig, det var min dag att ta ut hästarna på morgonen
Här är det strålande sol idag igen, men lite "kyligare" än igår, 5 grader, igår hade vi 12…Nu ska jag gå ut i stallet igen, mockning och diverse annat pyssel väntar! Sen ska jag faktiskt överge fältet tills imorgon kväll för att åka till min kompis, fast hon har inga russingar, bara isis, men jag överlever nog
Ha en trevlig dag!

God eftermiddag! Just hemkommen från jobbet och numera med fungerande internet! Tycker inte det ska kunna krångla så mycket när manhar fiber, men tydligen… Peter skjutsade Sara och PRimula på travläger imorse, och harnu dragit söderöver med lastbilen. Jag har jobbat mina timmar, och ska strax gå ut till smådjuren vars foder var slut i morse.
Här har vi haft underbart väder idag!
Jag är precis hemkommen från Helsingborg där jag har hämtat en sadel på bussgods - tack till Gonis här på forumet! Den var väl inslagen :) ! Jag hade nog aldrig hunnit hem om jag inte hade träffat på en mycket hjälpsam kille som erbjöd att bära lådan för mig - - den var enorm! Tänk att det finns "gentlemen" fortfarande, vad härligt :)
Nu ska det bli spännande att åka hem till hästarna någon dag och prova nya sadeln ….
Trevlig kväll alla
Dagen blev inte så grå ändå som det verkade imorse:) Solen har lyst över ön i stort sett hela dagen o jag hann med en träningsrunda med hästarna i eftermiddag efter jobbet tack vare att min "stalltjej" har sportlov nu så hon hade putsat lite selar o även ridit en häst innan vi körde med varsin.Det kallar jag LYX!
Nu är det Anna Phil på TV som får avsluta denna måndag..

Anna Pihl, det har jag också hetat! Josefina hette också Pihl innan vi tog det än mer udda namnet Kviegård (som min make hittat på). -Kuriosa-