Vad kallas det här...?
När man har två hästar efter varandra heter det tandem, har man en förlöpare och två stånghästar heter det hundspann, men vad heter det här?
Showträningen är i full gång. Vår eminenta stallmästare Sanna (Ssanna) ärbetar numera tre hästar i taget. Bilderna fick jag på telefonen, därav kvalitèn.
Agneta Hecht, medarbetare på gotlandsruss ifokus
www.vikingponnycenter.se
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ! ~~
Måste kallas för mardröm för oss andra dödliga!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

Ha, det ser ju riktigt häftigt ut ju! Kul var det, faktiskt inte så svårt ändå. Inte lika vingligt som att bara ha en förlöpare, men när förlöparna börjar bita och reta varann kan det bli lite trassligt ;)
Jag uppmuntrar alla andra att prova, det är väldigt kul! 
Vad ni hittar på mkt tokigheter nere i Kalmar… 

Det där vill Guld också lära sig! 
#4 Du, han kommer nog att få vara med och göra en massa skojiga och "konstiga" saker tror jag
.

#4&5 Jaa, risken finns ju alltid 

#5 Misstänker också att det blir en och annan tokighet men hoppas samtidigt att han är fullärd när han kommer hem
.
Tänk vad praktiskt att motionera så många samtidigt! 3 till mig, 3 till syrran och 3 till Linnea =9 st samtidigt borde innebära att vi "bara" behöver rida 3 ggr/dag 

Praktiskt som sjutton! ;)
Funderar lite på om man inte skulle kunna ha ett fyrspann framför sig… Haha, drömma kan man ju alltid 
#8 Jag blir inte förvånad om du ger dej på det oxå 
Tömröra skulle det nog heta om jag försökte …. :)

Det är såå kul att leka sådär! Jag kan staaarkt rekommendera Jajjas kurser!!
På bilden ser vi Tejas Monljus framför Valter
Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~
Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus

Ja, lek är en allvarlig sak!
Agneta Hecht, medarbetare på gotlandsruss ifokus
www.vikingponnycenter.se
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ! ~~

#8 Ska vi skicka ner fler hästar? 

Haha, jaa, speciellt sommaren är ju lång, så dom 16 hästarna i Knöppletorp lär ju inte räcka när vi ska testa alla möjliga olika varianter av det här. Tre hästar är ju bara början, här ska satsas…