Roliga ridbilder?

#2 Mindy är i alla fall uppfödd av ett russ! Hennes fostermamma var A-premierade russ-stoet Trolleri 2801.

#12 För lång? Du!? Nejdu, nu talar du i nattmössan!

Måste bara lägga in några bilder på våra duktiga tjejer som visade upp russen på Equitana 2005. Olivia, Debbie, Pernilla och Jannike på Skansens Samba, Amaretto, F. Jonatan och Drömprinsen.
Agneta Hecht, medarbetare på gotlandsruss ifokus
www.vikingponnycenter.se
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ! ~~

Och här en bild som mässledningen lät arrangera och använda i reklamsyfte.
(Jag har deras tillstånd att använda bilden)
Agneta Hecht, medarbetare på gotlandsruss ifokus
www.vikingponnycenter.se
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ! ~~
Lägger in en bild på Fanny som hoppar barbacka i hagen med Tejas Primona. De hoppar 90 cm.
Här en bild på Malena och Fanny som rider tandemkadrilj på en luciashow i Vilsta med hästarna Tejas Monita och Troya Viking samt Triztan och Umil. Temat var ABBA. syns det?

Lägger in en bild på dottern och bråkiga shettisen, här tar han i och för sig ett glädjeskutt i galloppen… Jag har travgjorden som ett stopp för dottern och hjälptyglarna så att ponnyn inte ska nå ner till det gröna goda gräset…. Kanske ska jag limma fast dottern oxå? Fast denna gången satt hon kvar….
Här kommer det en bild på mitt förra russ, Mystik e.Grus363 när han vinner DM i fälttävlan med sin nya ägare Maja Ignell. Mystik var en av Grus duktigaste ungar med travsegrar, Segrar i L:B hoppning-regional klass, segrar L:A dressyr-regional klass, SM start i fälttävlan, galopp placeringar mm,mm, tyvärr blev han sjuk och togs bort för två år sedan.

# 21 Hur gammal är ryttaren på bilden?
Maja är tolv år på bilden.
Hmmmmm…detta är ju inte något russ men han är tillsammans med våra så han tror själv han är en liten pålle….
Detta är vår ardenner Ull, tre år , första gången jag ska ut och rida honom i somras. Supersnäll, förstås…knallade på som han aldrig gjort annat. Han är ios mycket välkörd och välhanterad av sin husse dvs min gubbe Ove..tyckte han kunde få vara med i alla fall.

Pirino var flink til å hoppe han :)