Godmorgon 08-02-09
God morgon allihopa, hoppas ni har en väldigt trevlig dag!! Nu ska jag sova :)
//Mickan
Hej på er!
Var är ni alla idag? Eller ni har haft samma problem som jag att det inte gått att komma in på russ sajten?
Ute skiner solen och för en gångs skull blåser det inte i skåne så det blir en underbar dag.
Det har nog varit totalstopp på sidan. Det händer lite titt som tätt, tycker jag.
Elin och jag ska snart sätta igång och baka bullar. Vi ska på tjejträff med övernattning i kväll, och måste hinna baka till Pontemans kalas i morgon.
Hoppas ni får en vettig dag i gråmurret!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
Samma problem, men nu är vi igång igen! Idag tog jag sovmorgon, långfrukost och nu är det storstädning av huset. Varje gång jag städar önskar jag att jag hade ett litet litet hus…Senare på dagen ska jag på middag hos Karisma och dit kommer flera russtokiga damer, så kvällen och natten blir säkert trevlig med prat och skratt! (samma tillställning som Tittut ska på)
Ha en bra lördag!

Godförmiddag i landet! Har just avslutat frukosten och melodikrysset, nu har vi planer på att ta ut russen och köra par. Det är mulet och några minus idag. Senare blir det kalas för yngsta kusinen, så presenthandling är väl på tapeten också.
God morgon!
Idag ska det tränas häst. Zolle ska få ett tufft backpass (haha) och Musse ska få skritta sina 1,4 kilometer :) Han går att köra själv nu och är så duktig!
Ikväll ska jag bort och umgås med mina kära vänner.
Ha en bra dag!
God Middag!
Härligt väder, har varit ute hela förmiddagen, mockat m.m. Gick inte att komma in på sidan i morse, dåligt tycker jag, det händer jätteofta!
Tack alla som gratulerade mig igår, jag uppskattar det verkligen!
Ha en fin dag i solen, om ni har nån!

God middag!
Här är det grått och töväder, fick sanda oss fram på isen i morse för att komma ut med de fyrbenta. Ettåringarna fick byta hage idag och gå med några av våra shettisar och inte sina mammor. Tog lite extra tid med omorgansieringen i hagarna, bra att ta till en lördag för det. Miranda ett av russtona fick veta av att det finns andra på den här gården som tycker att de är störst bäst och vackrast. Vår 21 åriga 94cm höga shettisvalack talade om att han nog var kung.
Nu ska vi åka en sväng till staden, ha det bra.
Barnlediga helgen är inledd! hurra!!!!
Alltså - jag gillar mina två tonåringar, men ibland är det väldigt skönt att bara vara ENSAM!
Det blir ganska sällan nuförtiden, men i dag är ena sonen hos en kompis och den andre hos farmor och farfar - och själv ska jag till stallet och köra en runda. Sedan är det intaget som gäller, har intag både i dag och i morgon. Puh!
Ha det gott i dag, hör ni! :)

God eftermiddag. Nu ska jag ut och köra Golf, senaste gången var i Oktober på Solvalla. Får se hur det slutar