Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettur-spår
Läst 737 ggr
Tittut
2008-02-07 22:53
0

Sovmorgon!

Måste bara göra er andra avundsjuka och tala om att jag har sovmorgon i morgon! Men jag ska låta klockan stå kvar på 5.00, bara för att ha den stora glädjen att kunna stänga av den och somna om.

I morgon kommer jag inte hoppa in i "God Morgontråden" förrän efter 0900!

Sov gott!

Ps För den som undrar, så fixar tjejerna hästutsläpp i morgon. Ds.

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

[Croneld]
2008-02-07 23:00
0

Lyckost! Min riger också kl. 5.00 men jag kommer vara tvungen att hoppa upp ur sängen med ett skutt..som Rönnerdal. Det är så vi gör i Roslagen!Skrattande

[Grabbarna-A]
2008-02-08 00:00
0

kl 5.00 usch, då har jag isåfall nästan sovmorgon varje morgon, jag vaknar inte tidigare än 8 trots väckarklockor!!!Så mina pållar får vackert vänta tills dess, men dom är vana nu efter alla år. Skrattande

MagganS-B
2008-02-08 00:22
0

Jag tänker oxå ha sovmorgon! Jag firar nämligen att jag blir yngre!!!!! När man passerat en viss ålder så fyller man bakåt……i alla fall känns det så iblandCool

JuliaS
2008-02-08 00:36
0

Med nattarbete har jag ibland hela sov-förmiddagar! GladTycker att det känns himla lyxigt att gå och lägga mig när alla andra åker till jobbet. Å andra sidan har jag varit i gång i nästan ett dygn då. Som nattuggla föredrar jag ändå vakennätterna framför att börja kl.07 på morgonen. Usch!