Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 493 ggr
Tittut
0

God morgon 2008-02-05

Ny dag, nya möjligheter igen! Visst låter det flåshurtigt och pretentiöst?

Så mycket hurt blir det nog inte här idag. Skall försöka få iväg lite ägarbyten först, sedan väntar lite artikelskrivande. Dagen lär nog gå som vanligt!

Ha en bra dag och krama varandra i trafiken!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

[Croneld]
0

God morgon! Om en stund ska jag åka till jobbet och också ha en alldeles vanlig dag, men den blir vad man jag den till. Så jag tänker vara glad!Skrattande

Karisma hälsar alla en god morgon upp i från Wången, hon ringde oc var ivrig igår kväll och berättade att hon hade träffat på en massa russ, så jag fick sitta och slå på blå basen, medan hon fotade. Det blir spännande att se bilderna sedan.

Ha en bra alldeles vanlig dag!

StuteriSolo
0

Godmorgon i landet! Igår blev inte en vanlig dag, först fick jag jobba hela dagen helt akut, och sedan fick jag skjutsa äldsta dottern i familjen till Kallax med sin nya pojkvän som bor i Vaxholm och skulle hem. Min telefon passade på att avlida så jag var tvungen hem, och bilen bara kokade, så jag fick stanna vid skidbacken och fick som tur var låna svågerns bil. Meddelade barnen hemma att det blir ingen middag och for iväg igen. SImon har varit sjuk hela dagen, och vaknade stax före nio och ringde och undrade var jag var. Sara och Linnea hade några hästar inne och pysslade med fram till nio… Inge hade eldat inne sedan morgonen, så det var sexton grader inne, och nu var det fjorton*brrrr* Men det är varmare ute, bara sju minus nu. Idag ska jag jobba från tolv, så det blir ingen ridning för min del. Dags att lägga på i spsen tror jag!

MagganS-B
0

God Morgon!

Här är en vanlig dag……dimma, fukt och jobb!

Ha det gott!

Anna-Uppsala
0

#2 => Det finns någon anledning till att folk slutade elda i vedspisar, kaminer och kakelugnar så fort man hade kommit på idén med element … Så tacka vet jag centralvärme!!! ;)

Här är det jätteruggigt, jag ska sätta igång att arbeta och i kväll har jag kvällsfodringen vilket innebär 28 hungriga hästar som ska matas och bytas täcken på, och så vidare. Pust! Jag ska muta äldste sonen att åka med och hjälpa till, så går det lite fortare i alla fall.

StuteriSolo
0

#4 element? Vi har golvvärme i utbyggnaden och centralvärme i övriga huset, köksspisen är centralt placerad:)