Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 282 ggr
MagganS-B
0

God Morgon 2008-02-03

Hallå! Har ingen vaknat? Här har man redan varit ute med hundarna, släppt ut hästar, gjort eld i värmepannan m.m. Det blåser fortfarande så hästarna får fånga hötapparna i luftenCool. Snö har vi också efter nattens oväder med avblåsta tak i Visby m.m.

Jobbet väntar!

Reko
0

Vaknade upp med klar himmel och -25.

StuteriSolo
0

Godmorgon i landet! Jag är vaken! Vi har en mulen dag med minus ute, Sara ska iväg med sin kompis till Boden, idag ska det väl gå vägen! Peter ska lägga färdigt golvet i hallen(det blir så fint med golv!!) och jag ska rädda mina smådjur - d.v.s göra rent åt dem. Kanske hinner vi ut med någon häst också om vi har tur.

Tittut
0

Jag är vaken! Har just kommit från stallet, där småhingstarna hade rally i all snö. Nu när jag åkte hem började solen komma fram över träden, vilken energikick att se snö, sol och strålande vackert väder.

Och jag som skall jobba hela dagen. Är det inte typiskt?

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

[Croneld]
0

God morgon! Visst är vi uppe, har redan varti i stallet och pysslat lite. Vi ska gå ut med barnen och bygga snögubbar, jag tror att det är precis rätt väder för det. Man får passa på att vara ute när det går.

Ha det så bra!

Mixie
0

Goddag =))

//Mickan

Anna-Uppsala
0

Det är såååå fint med all snön här! Äntligen vinter, liksom!
Ja, i går kväll när jag skulle åka och handla kändes det faktiskt riktigt kul (?!) att vara tvungen att sopa och skrapa bort en massa snö från bilen.
Önskar bara att jag hade en liten släde till Hjördis, för det går inte att köra med vagn i det här (tycker jag i alla fall), men det får bli ett annat år!

I övrigt är det firande som står på tapeten i dag - Hjördis har ju namnsdag och medryttaren Stora A har fyllt år. =)

garrilina
0

God Morgon!

Vaken sedan länge här också, men inte hunnit ut här tidigare p.g.a att jag haft stallet själv. Sambon for iväg och jobbade och dottern fick sovmorgon efter hon varit på krogen för första gången i sitt liv, fyllde 18 i fredags.

Har gosat lite med valparna också nu på morgonen, de verkar må bra alla fem.

Nu ska jag gå ut och börja fixa stallet, vi har plötsligt -12 idag och någon dm snö, sedan blir det lite tårta med en del av släkten.

karisma
0

god middag visst är jag vaken men kom inte ut på sajten i morse det var bara error nu har jag gjort stallet och tömkört la axel  Dax för brunch ha det

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

PernillaJ
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#6 Här är ett tips till Anna: förvandla din rockard till en släde! Saxat ur amerikansk hästtidning på 1960-talet.