Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikett: god-morgon
Läst 583 ggr
karisma
0

God Mogon 2008-01-30

Mogon där ute ännu en grå dag går oss till mötes med plusgrader och lera. I dag får man blocka fram allt posetivt tänkande man har för att gå ner till stallet och släppa ut dem i lervällingen. Måtte det bli vinter eller vår snart Fast på måndag får jag nog se lite vinter då flyger jag till Östersund och Wångwn för en två dagarskurs och tänk det finns russ där åxå så det blir något att se fram mot Ni får ha det så gott med dagens övningar än vad det är

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Anna-Uppsala
0

Här snöar det - HURRA! :)
Jag har inte hunnit ut med hunden än, men första kaffekoppen är urdrucken och den obligatoriska knäckemackan med ost var helt okej!

I dag har jag hand om min medryttarhäst - mammuten Cherie - och dessutom ska ponnybarnen rida lektion. Det blir kul! :)

Tittut
0

God morgon!

Här snöar det också! Härligt!

Kom hem från Småland i går kväll, och det var ett intensivt dygn. Skall försöka ta tag i det sedan, skall bara få iväg lite pass med posten först.

Ha en fin dag och kasta mycket snöbollar.

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus

StuteriSolo
0

Godmorgon i landet! Här blåser det friskt, och termometern står på minus igen. Snön sjönk ihop under ett dygn med plusgrader, så nu har vi fortfarande bara en och en halv meter snö framför uteplatsen:) Flickorna var ut med shettisarna igår, och sedan red vi lektion. Yazzå var lika tokig som vanligt, hon bara väntade på att vi skulle galoppera… Synd för henne så blev det ingen galopp, bara dressyrövningar:) På dagens program står förhoppningsvis litet körning, få se hur dagen artar sig!

MagganS-B
0

Vaddå snö????? Här snöar det minsann inte, bara den vanliga färgen på himlen!

I dag skall jag ta det lugnt, stallet blev storstädat i går, så jag får pyssla med annat i dag, kanske borsta bort lite lerkokor…..

Ha en bra dag därute!

karisma
0

Jag har pratat med CRONELD och hon river sig i håret för internet uppkopplingen är ur funktion hon återkommer på sajten när det är ordnat Så nu kan vi skriva vad vi vill ett tag Hemlis

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus