Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 362 ggr
Tittut
0

God morgon 2008-01-28

God morgon igen!

Nyss hemkommen från stallet, och ska snart sätta mig att intaga dagens första frulle. Sedan är det nog pass på schemat. Åker till Småland i kväll, och kommer hem igen tisdag kväll. Sedan skall jag vara hemma-länge!

Vi har haftt några fina dagar i Lofsdalen med både mycket snö och sol, något som jag har saknat härhemma.

Ha en fin dag!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

[Croneld]
0

God morgon! Också nyss kommen från stallet och jag ska också intaga lite frukost, innan det är dags att åka till arbetet. Tänk vad lika dagar vi har!

Idag var det en sådan där mörk morgon, tyst och stilla ute. Lite spöklig, fast vacker.

Ha det bra!

karisma
0

God Morgon Visst är det mörkt och spökligt ute mina små hundar trodde det stog ett bakom varje buske idag.  Det är - 2.5 grader och halt så få se hur mycket träning det blir med hästarna annars bara det vanliga och inte glömma att skicka i väg alla räkningar månaderna går så fort Ha det gott där ute

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

StuteriQveiar
0

Här har vi minus -3,5 grader, och det är mörkt här också. Hästarna skall alldeles strax få sin frukost. Det är skönt att bara ha 15 m till stallet.

Här blir det det vanliga hästpysslet, mockning, pyssling med hästar som skall köra in, ridning, fodring osv.

Skall örsöka komma ihg att ägga in fler gamla foton på länken om det också, och förhoppningsvis lyckas få fler svar på vilka hästar/personer som finns med.

Há dé så länge…Glad

StuteriSolo
0

Godmorgon i landet! Här ljusnar det så sakteliga, och är en sex grader kallt. Flickorna var ute först med shettisarna och sedan med russen igår. Idag blir det jobb, och på eftermiddagen har de lovat underkylt regn, så hästanra får nog vila idag då…

Lakbacken
0

Godmorgon!

Ja hästarna är utsläppta och mumsar hösilage i en underbar soluppgång. Själv sitter jag här med en rykande kopp kaffe bredvid datorn och en spinnande katt i knät. Cecilia sover fortfarnande så jag kanske hinner fika lite här med er i iFokus!

Kramizar på er och ha en underbar dag!!!