God Morgon 2004-01-26
Godmorgon!
Fortfarande kolsvart ute men det blåser så det skalrar i rutorna. Tjejerna har gått ut för att fodra hästarna medan jag gör iordning frukost åt oss. Idag skall Troll Twix och Jaritza tillsammans med sina kuskar köra vintertrav i Arvika. Bägge har börjat hitta farten här hemma så nu får vi se hur det blir på banan, Vintertravserien i Årjäng och Arvika ger fantastiskt bra möjligheter till provlopp så här under träningsperioden.
Nu blir det kaffe så jag överlever denna tidiga morgon….
Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus
Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!
Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

Godmorgon i landet! Här är det kallt, inne iallafall, så gissningsvis är det kallt ute också:) Jag ska jobba idag, och tänkte vi skulle ut och snöpulsa några hästar i eftermiddag. Peter kommer hem i eftermiddag, och ska ploga upp vår vinterbana.
God morgon! En härlig solig dag har vi framför oss, nu ska det ätas frukost med familjeråd om vad vi ska göra idag.
Ha det bra!
God Morgon! Vaddå solig? Här ser det ut att bli regn när som helst…..Skall åka och handla lite, tänkte göra goda pizzor till några kompisar i kväll. Skall också passa på att köpa ny grimma till 2-åringen som åker i veckan, hon kan ju inte åka till Skåne med mormors gamla grimma…..
. Annars blir det en lugn dag!
Här skiner solen och det är riktigt vårväder ute! :)
I em ska jag ut och köra en runda och så ska min medryttare Stora A och jag klappa på vårt enorma jättehästprojekt och börja lära känna henne lite grann. Vi har tänkt lägga ett bud på en lyftkran på blocket också … *moahahahaha*
#4 Nån gammal mjölkpall går också bra, men det finns väl bara nån enstaka kvar till prydnad, det var vad jag använde till min stora…..

God kväll har jobbat idag och det var skönt att man tillfälligt jobbar inomhus i allfall *ler* Här blåser rena rama stormen och man vill inte gå utanför dörrarna mer än nödvändigt .