Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 714 ggr
Tittut
0

God morgon 2008-01-22

God morgon alla!

Tvärtrött idag. Klockan blev efter midnatt igår, och det är alldeles för sent för mig. Jag hade huset fullt med trevliga Mälar-Russin, så nu har vi kommit en bit på väg av vad som skall ske under året.

Idag skall jag åka och lämna Thomasin i Eskilstuna. Det blir bra för henne!

Nu väntar mitt Skansente på mig.Tack Katta och Yvonne för att ni gjorde er omaket att köpa te som förgyller mina morgonpass!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

[Croneld]
0

God morgon, vad härligt med lite snö nu på morgonen!Skrattande Nu ska jag väcka barnen, det är inte poppis alls. Kör försiktigt idag.

Ha det bra!

Anna-Uppsala
0

Ja se det snöar, ja se det snöar, det var väl roligt - HURRA!!!

Alltså - jag gillar snö och äntligen kom den alltså. Puh, trodde nästan inte det skulle bli någon alls den här vintern. Hela luften är full av yrande flingor som singlar ner, och frågan är bara en: ska jag ut och göra snöänglar NU eller om en timme när det kommit lite mer?!

Tittut
0

Varför inte både nu och sen?

Anna-Uppsala
0

Man ska inte överdriva! =)

karisma
0

God Morgon tänk att man alltid kan gnälla på vädret Oj vad jag tyckte det var skönt med lite snö och kyla igå,r tills jag skulle åka till ridhuset och fick köra på blankis Det gick inte fort vill jag låva allt bara åkte här på landet så ligger vi illa till med vägunderhåll, få se om traktorn vill hålla sig på  vägen när jag ska hämta spån idag Ha det gott och kör fösiktigt

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus

garrilina
0

God Morgon!

Det känns som jag inte vaknat än fast jag varit på jobbet i 45 min. och uppe sedan femtiden. Kan inte skylla på att jag gick i säng särskilt sent heller. Mulet ute och -0.5 lite pudersnö så att det är vitt ialla fall. Jobbar till två idag sedan blir det hem och fixa med det vanliga kring hästarna.

Ha en bra dag!

Tittut
0

Nu har det börjat snöa här också. Och jag som skall ut och köra transport idag. Undrar hur det här utvecklas…

StuteriSolo
0

Godmorgon i landet! här snöar det inte idag, men det ser mulet ut, det börjar så sakteliga ljusna mellan träden här. I eftermiddag är det dags för årets första ridlektion, så det blir ju två hästar som får röra på sig idag iaf. Fick en dörr till mitt kontor igår! Vad vi ska göra idag vet jag inte än, men det finns massor att göra…

[Croneld]
0

# 4 Skynda dig ut Anna för jag tror snön kommer att smälta bort!

VeronicaP
0

God morgon nu är det en halv plusgrad här och kan tänka mig att det är halt ute med tanke på att det regnade halva dagen igår. Har varit minus i natt.

ryttarn
0

Godmorgon…

Här snöade det rejält igår och idag skiner solen över vita gärden. Två av ungarna är på väg ut med Wella och Monljus på en förmidagstur medan jag får sitta inne vid datorn och slita ihop till brödfödan…..

Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus

Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!

Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

www.isil.se

MagganS-B
0

God förmiddag!

Solen skiner och vi har fått lite lite snö! Några änglar lär det inte bli, och när hästarna rullade sig så blev det bara svart gegga! Halt vill jag inte ha, eftersom jag skall till stan på jobbmöte i kväll…..Nu blir det diplomtillverkning!

Ha en fin dag!