Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 570 ggr
karisma
0

God Morgon 2008-01-10

Morgon en liten väder rapport från Roslagen upphåll för stunden grått blött samt +3,3 varmt visst låter det som mysigt vinterväder? Idag äntligen får jag lämmna in min trailer och fixa brosarna som fryser fast eller rostar, fast inte vet jag vad det är Tycker bara att saker ska rulla 365 dagar om året eller hur. Nu ska jag ta en kopp kaffe och vakna lite till sedan är det djuren Ha det

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Tittut
0

Mårning!

Trött som bara den. Det har blivit alldeles för lite sömn under lång tid för mig. Inte bra alls!

Arbete borta idag, med andra ord är det torsdag igen. Var tar veckorna vägen?

Dagens visdomsord lyder:

"Allt skulle bli bättre om det kunde göras två gånger"

Jag är inte så säker på det. Försök ha en så bra dag som möjligt, trots det upplyftande vädret!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus

StuteriSolo
0

Godmorgon! Här snöar det hur mycket som hellst. Sopade fram bilen för att hämta mjölk, och nu ser den likadan ut igen. Någon hästaktivitet blev det inte här igår, och idag ska jag iväg och jobba så de små fetknopparna slipper röra sig mer än nödvändigt i dag också.

Tittut
0

# 3 Jag önskar att du kunde skicka ner lite snö hit!

Anna-Uppsala
0

Godmorgon!
Har just varit ute med hunden i gråsvart morgon-rugg. Fy vad jag är less på att det inte är snö!!! *morra*
I em ska ponnybarnet rida och i kväll kommer en kompis för vi ska göra Upplandskuskarnas tidning.
Jag är okså lite förvånad över att det är torsdag redan, men det står ju så överst på nät-UNT så jag antar att det stämmer …

[Russ-park]
0

God morgon.

Ute och fodra får och hestar kl. 7 ( valhunden Keegan är väckklocka ). Sitter sen här i det tropiska danmark och njuter den rolige läsning om morronlivet i sverige.

Ha´det bra. bj

[Croneld]
0

God morgon! Igår somnade jag med kläderna på…när jag nattade min son. Men jag behövde väl sova, för jag har inte sovit så bra på några nätterav olika anledningar. Så nu känner jag mig pigg och det är bra för ska åka bort till helgen. På kurs ska man vara alert! Då hade jag ju inte ställt väckarklockan heller så det var med ett ryck jag rusade ut till hästarna i morse och upp med alla i familjen, men vi hann i tid i alla fall.

Ha en bra dag!

Christina som i dag känner sig lite wild and crazy!!

MagganS-B
0

God morgon!

SOLEN SYNS!!!!!! Fast det skall bli regn senare, och det är snorhalt ute…..skall halka iväg till jobbet…..ha en bra dag, kör försiktigt!

NovaRoll
0

God morgon!!! Rimfrost och strålande sol…än så länge, i dag ska jag försöka hjälpa hästarna att bli av med vinterpälsen då dom fäller som "grisar", mao våren är på väg, enligt dom??!! sen skall jag ta hand om dottern som är sjuk och förhopningsvis få henne att må bättre, ha det bra och ta hand om er!!!

VeronicaP
0

God middag , regn regn reng men vi borde ju vara vana vid det.

Idag har jag varit på vägverket och skrivit kunskapsprovet för BE och trot eller ej jag klarade det ;-) även om jag tycker att de ställer frågorna krångligare än vad det behöver vara faktiskt.

Tittut
0

Den enda dagen på månader när solen skiner, och jag sitter inne och jobbar!!! Skrikandes

karisma
0

#9 Grattis

#10 Det finns ju en morgondag att skuta upp jobbet till  njut av solen för det kan behövasSkrattande

garrilina
0

#10 Blev glad när jag såg dagens post nu när jag kom hem hade fått pass från dig, det är ju tack vare att du är så flitig som det går så fort. Tack! Håller dock med Karisma det går ju att skjuta till morgondagen.

Själv har jag sett solen från skolans insida och lektionerna går ju inte att skjuta upp inte betygsättning heller. Ska gå ut och bära in hö nu till kvällen och börja mocka är inte sol längre men det dröjer ett tag till det är mörkt iallafall.

Ha en bra eftermiddag och kväll.

Norrveda
0

#9 Grattis! Är själv i samma läge men har några veckor kvar till uppskrivningen.

Började dagen tidigt med öppning på dagis 6:15 och sen full fart med julgransplundring.
Körde på em min första körlektion på bilskolan, gick toppenbra och körläraren var riktigt nöjd. Manöverbanan klarades utan missöden, nybörjartur?Oskyldig

karisma
0

#13 kämpa på

VeronicaP
0

#11 och 13 Tack så mycket , det var ju ett väldigt bra tag sen man tog B körkortet , men inte hade det ändrat sig så mycket ändå lika svåra frågor *S*

VeronicaP
0

#13 Det är bara att kämpa på