Tolka =)

WOW vad härligt det ser ut! Klarade sig staketet?
haha vi har tolkat efter luddan med
de va lite läskigt ibörjan
men sen gick de fint fint!!
men hon va inte så sugen på att galoppera med nån läskig grej släpandes efter ^^ man kunde ju bli upp äten!!! 

#4 Haha ja det var härligt! Staketet klarade sig men det var nog bara för att hagen var så stor :p
#5 Plomona tyckte att linorna var lite läskiga i kurvorna men så gick det bara ännu fortare plus någraq bocksprång =)
hehe :D luddan tyckte de va läskigt med "knarrljudet" som for omkring bakom :P
Tolka är ju bara så roligt!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
Ska tolka med våra imorgon! MEnvi använder vagn och två pulkor istället, då kan man vara två st som åker samtidigt! Då ska man försöka knuffa ur den andra ar pulkan samtidigt som man själv ska hålla sig kvar när den som kör görr allt(!) för att det ska vara så svårt som möjligt att hålla sig kvar! Brukar gå rätt vilt till!!! Ska försöka ta med kameran och fota lite!
Ih vad kul det ser ut!

Haha vi har inga bilder men vi försökte tolka idag, både på Blaize och Juni men pulkan va nog bland det LÄSKIGASTE någon av dom sett så det slutade bara med ett hoppande runt omkring och fram och tillbaka ;) Ska prova med miniskidor istället det låter inte lika illa :)
//Mickan

Vi tolkar så fort det finns tillfälle! Har vart dåligt ed snö här…
Men vi tolkar alltid efter vagn. Snöre i vagnen och så får 2 pers sitta i pulka bakom och hålla i snöret! Det brukar bli lite preja-tävlingar!
Kanonkul!!
Har tyvärr inga bilder på denna dator…
Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~
Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus
Vi härmar dig lite bea! men de är ju inte så konstigt, med tanke varifrån man är upplärd!
Mille lr totta får väl som vanligt vara offer för våra lekar! Tar med kameran och visar hur de ser ut!!!

Vill oxå tolka men de e för lite snö här
Miniskidor är mycket bättre än pulka! Ha det så kul ungdomar!

#16 Jag håller faktiskt med dig! Det är roligare och mycket lättare oxå =)

Snowracer är ett alternativ oxå… Bättre än pulka tycker jag. Miniskidor är nog allra roligast (mest sport i det :o)

skulle tolka idag men hästen jag skulle tolka bakom var halt på ena frambenet
Typiskt.. när vi kom ut till ponnyerna hade snön halvt försvunnit från vägarna =( så det blev inge tolka.